וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - מכבי נתניה: מוגרבי וגומברג בהרכב

הקשר ההתקפי יפתח במקומו של ימפולסקי, גומברג הצעיר במקומו של דג'אני. ברמת גן צפוי חיים לחזור להרכב, צ'קאנה ממשיך כמגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל רמת גן:

בעונה שעברה נפגשו הקבוצות פעמיים במסגרת הליגה הסדירה והפועל רמת גן ניצחה את שני המשחקים, 3:2 בחוץ ו- 0:1 בבית. (הישג אותו הצליחה לשחזר ר"ג בנוסף רק נגד הפועל רעננה). מההרכב שפתח במשחקים בעונה שעברה שרדו רק השוער איתי ארקין והקשר קרלוס צ'קאנה.

חוץ מהעונה שעברה, נפגשו שתי הקבוצות, בפעם האחרונה, במסגרת הליגה העליונה, רק אי שם בעונת 1989-90, כאשר בסגלי שתי הקבוצות שיחקו שמות כמו יובל נעים, אריק גילרוביץ' ורונן חרזי בצד הרמת גני, אותו אימן דרור קשטן ושחקנים כמו קובי בלדב, סלובודאן דראפיץ', יגאל מנחם ואפילו אלי דריקס במכבי נתניה.


מכבי נתניה:

בשנה שעברה הפסידה נתניה להפועל ר"ג בסיבוב הראשון 1:0 בוינטר, דווקא משער של האקס קובי חסן בפנדל. אותו הפסד הביא לפיטוריו של המאמן נתי עזריה ומינויו של ראובן עטר על חשבונו.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

סגל כמעט מלא אמור לעמוד לרשותו של המאמן שלומי דורה, כאשר רמת גן משוועת לנצחון ולנקודות שיאוששו במעט את מצבה של הקבוצה בתחתית הטבלה. המגן תמיר בן עמי, שעדין לא החלים סופית מקרע חלקי בשריר הירך האחורי עשוי להיות בסגל, אולם קרלוס צ'קאנה יפתח שוב כמגן שמאלי. יקיר שינה ימשיך לקבל קרדיט במרכז ההגנה, על חשבונו של הספרדי המאכזב פאבלו בונדיאה, שיפתח על הספסל. עידן סרור צפוי לפתוח על חשבונו של גל לוי בקישור כאשר אופיר חיים מועמד לפתוח בהרכב לצידו של הבולגרי קרום ביבישקוב בחוד. לירון דיאמנט הצעיר, שפתח בהפסד לקרית שמונה במחזור הקודם, צפוי לאבד את מקומו בהרכב ולפתוח על הספסל. אלי לוי הפצוע לא יכלל בסגל. בסיום האימון נטלו השחקנים ואנשי המועדון חלק בחגיגת טקס הבריתה של בתו הבכורה של הקפטן תמיר בן עמי.

מכבי נתניה:

ראובן עטר יאלץ להסתדר מחר ללא אחד משחקני המפתח שלו העונה - קובי דג'אני שנפצע ולא הצליח להתאמן באימון המסכם. מי שיחליף אותו הוא גיא גומברג הצעיר. ניר נחום שהגיע לאחרונה ותרם לקבוצה רבות נפצע גם כן, ולא יוכל לשחק, ומי שיחליפו הוא אופיר עמרם. בנוסף החליט עטר לוותר על דלה ימפולסקי ולהעלות את פיראס מוגרבי הצעיר על חשבונו בהרכב. הבלם הארגנטינאי מריאנו קופראלה שב מפציעה ויפתח בהרכב במקומו של עמרי בן הרוש, לצידו של אוראל דגני שהתקבל בברכה עם שובו מהנבחרת.

יעמוד למבחן

הפועל רמת גן: אופיר חיים

באופן מפתיע ממעט החלוץ הוותיק בן ה-35, לקבל דקות ממאמנו שלומי דורה והפעם יש לו הזדמנות להוכיח שכוחו עדיין ברגליו ושהוא לא שכח איך מבקיעים שערים. בסגל הצעיר שעומד לרשותו של דורה העונה, תהיה גם חשיבות למרכיב הנסיון שמביא איתו אופיר חיים, בטח לקבוצה שמועמדת לפחות בשלב זה להילחם נגד הירידה.

מכבי נתניה: מאור אסור

בהיעדרו של קובי דג'אני מצופה מאסור לקחת אחריות יותר מביום רגיל, ומלבד לנווט את החלק ההתקפי, גם לתרום למשחק המעברים של הקבוצה ולעזור יותר בעבודת ההגנה לגומברג הצעיר והלא מנוסה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, תמיר פור, קלאודיו ריברו, עידן סרור, דמיטאר טלקיסקי, אופיר חיים, קרום ביבישקוב.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, מריאנו קאפורלה, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, גיא גומברג, מאור אסור, פיראס מוגרבי, חן עזרא, אופיר עמרם, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully