וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע: רביבו חוזר לעיר הנמל

הקשר ינסה לנקום באקסית על התבוסה 5:2 אשתקד. אסולין הפצוע יפתח על הספסל, סטפן קינגווה בספק אצל המקומיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות התמודדו באופן רשמי זה קרה העונה, בגביע הטוטו, ומי כבש לזכות באר שבע? ניחשתם נכון, האיש המרכזי במשחק מחר - דוד רביבו. אבל בליגה הסיפור מעט שונה. בעונה שעברה אשדוד השחילה חמישייה לבאר שבע (5:2), מה שמחזיר אותנו למפגש האחרון בניהן בעונת הירידה של הפועל באר שבע. הקבוצה מבירת הנגב ניצחה 0:2, אלון מזרחי כבש את הראשון ואביתר אילוז קינח. פלא שקלינגר מעלה אותו בהרכב? בעצם, אולי זאת רק סטטיסטיקה.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

הקשר סטפן קינגווה שוחרר מאימון הערב של אשדוד, לאחר שלא חש בטוב ונכון לעכשיו הוא בספק גדול למשחק. מחר הוא צפוי לעבור מבחן כשירות ובמקרה והוא לא יוכל לשחק, צפוי ישראל ראש לפתוח במקומו בקישור האחורי. דימיטאר מקרייב, שזר השבוע ממשחקיה של נבחרת בולגריה נגד וויילס וערב הסעודית, יפתח בחוד לצידו של עידן שריקי. אשדוד, שזכתה בתואר הקבוצה ההוגנת בעונה שעברה, תארח במשחק את קבוצת הכדורגל של הקהילה האתיופית ברחובות, בני יצ'אלאל, במסגרת אירועי שבוע נגד אלימות בכדורגל.

הפועל באר שבע:

הבשורה הטובה עבור ניר קלינגר הייתה העובדה שרביבו וליאור אסולין יהיו בסגל. הקשר נפגע באימון אתמול, אבל יהיה כשיר למשחק וחזר להתאמן למרות הכאבים בקרסול. "המשחק הזה חשוב לי, אני רוצה לשחק", הוא הסביר לחבריו בקבוצה. אסולין, אגב, יפתח על הספסל משום שהוא לא כשיר במאה אחוז. הבעיה של קלינגר נגעה דווקא לשוער שלו. אוהד כהן לא התאמן באופן סדיר השבוע, אבל מתוך האימון היום עולה תמונה אופטימית ונראה שהשוער יהיה כשיר למשחק. אביתר אילוז תורגל בקישור ומועמד לפתוח, כשסיראז' נאסר יישב על הספסל. רגע לפני המשחק, עמותת האוהדים הודיעה כי ייצאו הסעות מאורגנות למשחק (17:45) מרחבת האצטדיון.

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: עידן שריקי

עד כה כבש שריקי רק שער ליגה אחד ובאשדוד מחכים שהחלוץ המוכשר שהיה מבוקש בקיץ על ידי שתי הגדולות מתל אביב, יחזור לכושר הבקעה. כששריקי בכושר הוא משפיע לטובה גם על מקרייב, ובאשדוד משוועים לגולים מהצמד הזה שבעונה שעברה עשה הרבה צרות להגנות של קבוצות ליגת העל.

הפועל באר שבע: דוד רביבו

בהפועל באר שבע תוהים עד היום האם הסכומים ששילמה אלונה ברקת עבור הקשר המוכשר מאשדוד היו שווים לתקופה שלו במגרש. לצד משחקים גדולים, הקשר נוטה להיעלם לעיתים קרובות. רביבו ידע לעשות דברים יפים במגרש באשדוד ומחר מוטלת על הכתפיים שלו משימה לא פשוטה. לא רק להתמודד עם תגובות הקהל והלחץ של המקומיים, אלא גם לעזור לקבוצה שלו לפלס סוף סוף נתיב לעבר הצמרת. אם זה לא יקרה עכשיו, בעונה הבאה הוא יחזור לאשדוד.

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: דרגאן סטויקיץ?, עופר ורטה, מתן אוחיון, אפה אמברוז, רחמים צ?קול, סטפן קינגווה (ישראל ראש), ניר ביטון, משה אוחיון, אמיר לביא, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אבי יחיאל, וויליאם סוארס, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; ריקרדו פרננדש, אביתר אילוז, ליאור ז'אן, דוד רביבו, מאור מליקסון; ברנרדו ואשקונסלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully