וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל: "נצטרך לרצות הרבה יותר מהם"

בית"ר ירושלים מתכוננת לבני יהודה ולמרות ההתאוששות, הקשר יודע: "המצב בטבלה לא טוב". שלו מנשה יפתח אצל הזהובים

מגד גוזני

צילום וידאו: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

שישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, זהו המאזן המאוד לא מחמיא של בני יהודה מאז השיגה את ניצחון הבית האחרון שלה נגד בית"ר ירושלים לפני חמש שנים. ב-1.1.2005, הצליחו הזהובים לנצח 0:1 משער דרמטי של בן לוז לרשתו של איציק קורנפיין, בדקה ה-91. אגב, קורנפיין הדף פנדל באותו משחק. מהרכבה של בני יהודה באותו ניצחון נותרו בסגל רק משה ביטון והקפטן אסי בלדוט. בבית"ר שיחקו אז גם אבי נמני, מאור מליקסון ושחקן צעיר ואלמוני - ברק יצחקי שנכנס כמחליף בדקה ה-59.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מפתחות והכנות

בני יהודה:

דרור קשטן נאלץ להסתדר בשבוע האחרון עם מכת פציעות גדולה שנפלה על הקבוצה. המאמן ייחסר בוודאות את החלוץ משה ביטון, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ברגלו, וכן את הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שהתאמן אמנם באופן חלקי ביומיים האחרונים, אך עדיין לא התגבר על פציעה טורדנית בגבו. גם עומרי אפק פצוע ולא ישחק, ופיני בלילי יהיה כשיר, אך יפתח על הספסל. בגלל החסרונות, איציק עזוז יפתח כמגן ימני ועוז ראלי יוסט לחוליית הקישור. הזהובים צברו רק נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים והפסד נוסף לא בא בחשבון מבחינת ראשי הקבוצה, שמשוועים לניצחון שיוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

"אין משחקים קלים בליגה הזו, בטח לא נגד בית"ר ירושלים שמגיעה במורל גבוה, אחרי מספר תוצאות טובות שהם עשו", אמר כפיר אדרי, "אנחנו במגמת שיפור ומשחקים בבית שלנו, ואני מקווה שכדורים סוף סוף יתחילו להיכנס. הפגרה עזרה לנו להשתפר עוד יותר ואני רוצה להאמין שמחר נראה את זה על המגרש".

אדרי התייחס לנתון הלא מחמיא על פיו הזהובים לא ניצחו את הבית"רים במשחק ביתי מאז ינואר 2005 והוסיף : "עם עובדות אי אפשר כל כך להתווכח והנתון אכן נכון. נבוא מחר ונעשה את כל מה שצריך כדי לשנות את הסטטיסטיקה הזו ולהעביר נתונים חיוביים לזכותנו".

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ירושלים מגיעים דרוכים ובמוטיבציה גבוהה מאוד לקראת המשחק מחר. השחקנים נראו חדים ומאוד מרוכזים באימון היום ואחד מהם אמר: "עדיין אי אפשר לדעת מה יהיה העונה, אבל גם באימונים זה נראה שאנחנו משבוע לשבוע הרבה יותר טובים. לא יודע מה יהיה מחר, אבל ההרגשה של השחקנים היא טובה מאוד וזה חשוב". עידן טל אמר: "אני מקווה שנהיה מרוכזים ומפוסקים. כשמסתכלים על הטבלה, המצב לא טוב. נצטרך לרצות הרבה יותר מהם. אני לא רוצה להתעסק בבני יהודה, אלא במה שקורה אצלנו ובאיך לעשות את התוצאה שאנחנו רוצים".

שני שינויים צפויים בהרכב הקבוצה ביחס לשני המשחקים האחרונים, כשאלי דסה הצעיר, שהמריא עם נבחרת הנוער לחו"ל, ייעדר מהמשחק ואת מקומו יתפוס כריסטיאן אלברז בהופעת בכורה העונה בהרכב. שחקן נוסף שצפוי לערוך הופעת בכורה העונה הוא אבי ריקן, שהחלים מפציעה והוא למעשה המגן השמאלי היחידי בסגל של מלמיליאן. דריו פרננדז, שנזרק מאימון הקבוצה שלשום עקב חוסר רצינות שהפגין, צפוי להכלל בסגל הקבוצה, ובניגוד לדעה הרווחת, מלמיליאן דווקא נוטה למחול לו ולנסות להחזירו לתלם. המאמן אף אמר לאנשי המועדון כי "אני לא אתלה אותו. בסך הכל הוא חיובי שעובר משהו לא טוב. אני מאמין בו ובטוח שעוד חודש נשכח הכל כי הוא יעשה את העבודה שלו. סבלנות ויהיה בסדר".

יעמוד למבחן

בני יהודה: שלו מנשה

הקשר המוכשר עדיין לא הצליח להביא לידי ביטוי את יכולותיו מהעונה שעברה במדי נתניה. מנשה צפוי לפתוח בהרכב ואם יידע לשתף פעולה עם פדרו גלבאן בחלק הקדמי, הם עשויים להפוך לאחד הצמדים הקטלניים בליגה. מנשה יודע לכבוש וגם לבשל והמאמן קשטן ישמח לקבל תרומה התקפית מהקשר שטרם כבש העונה בליגה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

זה לא שהיכולות של הרוש נמצאות בסימן שאלה, אלא יותר כיצד השוער הירושלמי יתמודד עם התקופה הרעה שעוברת עליו והעובדה כי הוא לוקח זאת בצורה קשה מאוד. בסופו של דבר, עדיין מדובר בשוער העתיד של נבחרת ישראל.

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קטסוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי, פדרו גלבאן, שלו מנשה, איליה יברויאן.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלברז, מישאלוב, גונזלס, ריקן: דן איינבנדר, עידן טל, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן: סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully