וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י: "קראסיץ' יכול לשנות משחק לבדו"

מגן יובנטוס ואיטליה חושש מחברו, אותו יפגוש במדי סרביה (21:00). פראנדלי: "רציתי אותו כשאימנתי את פיורנטינה"

אחד המשחקים המעניינים ביותר הערב (שלישי) במסגרת מוקדמות יורו 2012 יפגיש את נבחרת איטליה עם נבחרת סרביה. הסרבים, שהיו אכזבת מחזור המשחקים הקודם עם הפסד ביתי מביך 3:1 לאסטוניה, יודעים שהפסד נוסף יסבך אותם מאוד בבית ג' העמוס והצמוד. כדי לנצח את הסקוודרה אזורה, שאכזבו בעצמם עם 0:0 בצפון אירלנד, סרביה תצטרך משחק גדול מכוכבה, מילוש קראסיץ'.

הקשר הנפלא נמצא בכושר מצוין לאחר שהתאקלם כראוי ביובנטוס, והערב הוא יפגוש כמה מחבריו ויעמוד במרכז המפגש, כשברקע ממשיכות ההשוואות לקשר עבר גדול של הגברת הזקנה אותו מזכיר קראסיץ' - פאבל נדבד. "רק להיות מוזכר איתו באותו משפט נותן לי תחושת גאווה ענקית", אמר הקשר הסרבי. "זה מאוד מחמיא".

צ'זארה פראנדלי, מאמן האיטלקים, חשף כי בתפקידו הקודם, כמאמן פיורנטינה, חשק בקיצוני המצוין לפני שזה העדיף את יובנטוס. "הוא שחקן עם פוטנציאל ענק, עקבנו אחריו כמה חודשים", הודה פראנדלי, בעוד לאונרדו בונוצ'י, חברו של קרסאיץ' ליובנטוס, יהיה אחד האנשים שינסו לעצור אותו הערב במדים הכחולים. "לא ציפיתי שהוא יהיה עד כדי כך טוב, הוא יכול לשנות משחק לבדו, נהיה חייבים לעשות את הטוב ביותר שלנו כדי לעצור אותו. אין ספק שהייתי מעדיף לשחק איתו מאשר נגדו", אמר המגן בן ה-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully