וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד: "אי אפשר לפרוש מנבחרת אנגליה"

הבלם בן ה-31, שישמש כקפטן מול מונטנגרו (21:00, ספורט1), ענה למבקרים: "אם אפרוש, זה יהיה כאילו לקחו לי חלק גדול מחיי"

הערב (21:00, ספורט1) תארח נבחרת אנגליה את מונטנגרו לקרב לוהט בבית ז', ובעוד שנבחרת שלושת האריות תחסר את ג'ון טרי, היא תקבל בחזרה את ריו פרדיננד, ששב למגרשים אחרי פציעה לא פשוטה עם רצון ברור להוכיח. אמש (שני) ביקר בלם העבר של ליברפול, אלן האנסן, את פרדיננד, והציע שיפרוש מהמדים הלאומיים. היום הגיעה התשובה של בלם מנצ'סטר יונייטד.

"אי אפשר לפרוש מאנגליה, פשוט אי אפשר. אם אפרוש מהנבחרת, זה יהיה כאילו לקחו לי חלק ענק מחיי ככדורגלן", אמר בהחלטיות הבלם ל'דיילי אקספרס'. "אלא אם לא אהיה מסוגל לעשות זאת מבחינה פיזית, לא אשקול אפשרות של פרישה. אני עובד הכי חזק שאפשר כדי לדאוג שאהיה כשיר לשחק עבור הקבוצה שלי ועבור המדינה שלי".

גם פאביו קאפלו הביע תמיכה בבלם בן ה-31, כאשר העניק לו את סרט הקפטן בעקבות היעדרותו של טרי. ההתלבטות העיקרית של המנג'ר האיטלקי היתה בין פרדיננד וסטיבן ג'רארד ולבסוף, כאמור, הוחלט ללכת עם הבלם. "כשמוניתי לתפקיד בחרתי קפטן וקפטן משנה, ולא שיניתי את דעתי מאז. ריו קפטן טוב".

מנגד, גם המונטנגרים המצוינים מוכנים למשחק המרתק הערב, ומאמנם, זלטקו קרנצ'אר, דאג לחמם קצת את הקרקע כשהתייחס לבעיות של ווין רוני מחוץ למגרש. "אני בטוח שזה קשה עבורו, אבל הוא הכניס את עצמו למצב הזה, ויש לו בעיות גדולות להתמודד עם הסיפור הזה מבחינה פסיכולוגית. למרות זאת, לאנגליה יש הרבה איכויות - איתו או בלעדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully