וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "השמיים הם הגבול מבחינתנו העונה"

12.10.2010 / 12:32

מאמן הפועל חולון לא הנמיך ציפיות במסע"ת לפתיחת העונה: "ננסה להפוך לאחת הקבוצות המפוארות בכדורסל הישראלי"

הפועל חולון קיימה היום (שלישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת פתיחת עונת 2010/11 בעיריית חולון בהשתתפות ראש העיר מוטי ששון, ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים.

מסיבת העיתונאים נערכה יום לאחר ההפסד של הקבוצה במסגרת גביע הליגה 82:69 לברק נתניה, הפסד שיאפשר לקבוצה להתכונן לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול מכבי חיפה. רכז הקבוצה מורן רוט, שלא שיחק בהפסד לברק נתניה עקב פציעה במרפק, צפוי לחזור עד למשחק. בקבוצה לא יצרפו בשלב זה את דרור דוידי בשל מחסור בכסף.

"לכבוד הוא לי לחזור להפועל חולון כמאמן ראשי", אמר פרנקו. "כמי שהתחנך במועדון הזה מגיל 10, והגעתי איתו עוד כילד להישגים ובוודאי כמאמן, אני בהחלט יודע להעריך את המסורת של המועדון. לאחר קיץ נוסף של טלטלות ובאיחור אופנתי משהו, אנחנו עדיין עסוקים בבניית התשתית של הקבוצה".

"ננסה לצרף שני כוחות עזר נוספים", המשיך פרנקו. "שיעזרו להפוך את הגרעין הזה לאחת הקבוצות המפוארות בכדורסל הישראלי העונה. אם נדע מי אנחנו ולאן אנחנו הולכים, השמיים הם הגבול מבחינתנו העונה. המטרה הראשונה הוא לנסות לברוח מהמקום שאנחנו לא רוצים להיות בו".

קפטן הקבוצה עמית בן דוד הוסיף: "אחרי הקיץ המורכב שהיה לנו זה לא מובן מאליו שאנחנו פה. יש לנו קבוצה טובה של שחקנים ואנשים נהדרים. כולנו מוכנים לעבוד קשה כדי שהקבוצה תלך קדימה. נהיה מחוייבים לעיר והקהל, השילוב של העיר האולם והקהל יכול להוביל אותנו קדימה. בסופו של דבר נהיה איפה שאנחנו ראויים להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully