וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנזס: "אנחנו מפגינים את כוחנו גם בחלק ההגנתי"

מאמן ברזיל היה מרוצה מעוד משחק נטול ספיגות, אך הוסיף: "כרגע ארגנטינה ברמה מעלינו, אנחנו עדיין בוחנים שחקנים"

נבחרת ברזיל רשמה אמש (שני) ניצחון נוסף במשחק ידידות כשגברה 0:2 על אוקראינה באבו דאבי, משערים של דני אלבס ופאטו. הנבחרת של מאנו מנזס המשיכה לערוך ניסויים בהרכב והצליח לשמור פעם נוספת על רשת נקייה.

"אנחנו צריכים להתעודד משלושת המשחקים האחרונים, בהם כבשנו שבעה שערים ולא ספגנו כלל", אמר מנזס בסיום. "רצינו לכפות את סגנון המשחק שלנו ועשינו את זה. הכדורגל הברזילאי תמיד היה משופע בשערים וחלוצים משובחים, אבל בשנים האחרונות הפגנו את כוחנו גם בחלק ההגנתי. המורשת של לוסיו וז'ואן חשובה גם היא, ומוטלת עלינו החובה להצליח גם בהגנה".

"אני מרוצה מהמשחק ועם הדרך בה הנבחרת שיחקה", המשיך המאמן הברזילאי. "היו לנו שלושה ימים להתכונן למשחק, ושיתפנו שחקנים צעירים רבים. אני שמח איך שהדברים התפתחו". עם זאת, מנזס היה מאוכזב מכמות הקהל שפקדה את האצטדיון - רק כ-13 אלף צופים. "זה הפתיע אותי", הוסיף מנזס. "חשבתי שיותר אנשים יגיעו למשחק כדי לראות את ברזיל, אבל אני מרוצה שנתנו הופעה למי שכן הגיע".

לאחר מכן נשארל מנזס על משחק הידידות של הסלסאו מול ארגנטינה בקטאר בנובמבר: "ארגנטינה נמצאת כרגע ברמה אחרת מאיתנו. הם שמרו על הסגל שהיה להם במונדיאל ואנחנו עדיין בוחנים שחקנים, אז יש להם יתרון בשלב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully