וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מאלוף נעצר בחשד לנהיגה בשכרות

הבעלים של הקינגס בילה את הלילה במעצר: "הייתי רחוק מלהיות שיכור". קרלייל חזר, דאלאס הפסידה 85:79 לקליבלנד

בזמן שעמרי כספי וחבריו מתכוננים במרץ לפתיחת עונת ה-NBA החדשה, נעצר הלילה (בין שני לשלישי) אחד הבעלים של הקינגס, ג'ורג' מאלוף, בחשד לנהיגה בשכרות. מאלוף, המחזיק בבעלות על הקבוצה יחד עם אחיו גאווין, בילה את הלילה במעצר אחרי שבדמו התגלתה כמות גבוהה מהמותר של אלכוהול בבדיקה שערכה לו ניידת מקומית בדרכו חזרה מחתונה בה נכח, כשבנוסף הוא הואשם בנהיגה במהירות מופרזת, ביצוע פנייה לא חוקית, ונהיגה ללא רישיון בתוקף.

"נסעתי יחד עם העוזרת האישית שלי, והיא ביקשה ממני לנהוג", סיפר מאלוף לשוטרים. "לא חשבתי שאני צריך להתעקש שהיא תנהג, כי לא שתיתי כל כך הרבה בחתונה. הייתי רחוק מלהיות שיכור".

הלילה נערכו שלושה משחקי הכנה נוספים ברחבי הליגה, כשאת מירב העניין ריכז ריק קרלייל במשחקו הראשון על הקווים מאז שהתמוטט באימון של דאלאס. המאמן שהחמיץ את משחקה הקודם של קבוצתו מול פיניקס ראה את שחקניו מפסידים בבית 85:79 לקליבלנד, כשדירק נוביצקי הוביל את המאבס עם 13 נקודות. דניאל גיבסון ומני האריס קלעו 15 ו-14 בהתאמה לקאבס.

יוטה שמרה על מאזן נקי מהפסדים עם ניצחון 100:109 על פורטלנד, במשחק שנערך בקולוסאום, ביתם הקודם של הבלייזרס לפני בנייתו של הרוז גארדן ב-1994. קירלו פסנקו קלע 18 נקודות לג'אז, דרון וויליאמס ואל ג'פרסון תרמו 15 ו-14 משלהם. את המפסידים הוליך למרכוס אולדריג' עם 22 נקודות. במשחק נוסף גברה דטרויט 85:94 על אטלנטה, בעזרת 16 נקודות של רודני סטאקי ו-15 של הרוקי גרג מונרו. ג'ורדן קרופורד קלע 20 להוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully