וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות למכבי ת"א ומטה אשר בפתיחה

הדאבליסטית הצהובה גברה 1:3 על מכבי חדרה, בעוד הצפוניים ניצחו 0:3 את המעפיל. נווה שאנן הפתיעה את כפר סבא 2:3

ליגת העל בכדורעף נפתחה הערב (שני), ללא הרבה הפתעות. הדאבליסטית מכבי תל אביב, שבשנה שעברה לא הפסידה אפילו משחק אחד, פתחה את העונה עם ניצחון 1:3 על מכבי עירוני חדרה. הקבוצה של זוהר בר נצר, שבקיץ עזבו אותה שניים מהכוכבים שלה אשתקד אריק הילמן ושון פייגה, לא התקשתה לפתוח גם את העונה עם ניצחון, למרות שאיבדה כבר במחזור הראשון מערכה אחת.

אחת המתמודדות העיקריות עם מכבי תל אביב על התואר - הפועל מטה אשר - ניצחה 0:3 את אחת מקבוצות הפאר בעבר של הכדורעף הישראלי, הפועל המעפיל. מכבי הוד השרון, שהתחזקה הקיץ, השיגה ניצחון חוץ בכרמיאל על אליצור 1:3. א.ס. רמת השרון גברה 0:3 על עירוני בת ים, המועמדת העיקרית לנשור בסוף העונה ליגה. ההפתעה של המחזור הראשון נפלה כאשר נווה שאנן את הפועל כפר סבא של שגיא ברעם 2:3.

כזכור, השנה החליטו באיגוד הכדורעף לשנות את שיטת הניקוד כדי להגביר את המתח בליגה. ניצחונות 0:3 ו-1:3 יעניקו למנצחת שלוש נקודות ולמפסידה אפס, כשניצחון 2:3 ייתן לצד המנצח שתי נקודות ונקודה אחת בלבד למפסידה. לפיכך ארבע המנצחות תקבלנה שלוש נקודות, בעוד המפסידות יוותרו לעת עתה ללא נקודות, בעוד שנווה שאנן תזכה בשתי נקודות כאשר כפר סבא מסיימת את המחזור הראשון עם נקודה אחת בכיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully