וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ראיתם קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה"

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון הקליל על ראשל"צ: "שחורציאניטיס יוצא מהכלל". בירנבוים: "צריך להשתדרג ומהר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

השפלה. רק כך ניתן לתאר את מה שביצעה הערב (שני) מכבי תל אביב בראשון לציון המסכנה במסגרת רבע גמר גביע ווינר. הצהובים, שערכו את משחקם הרשמי הראשון העונה, דרסו את הקבוצה של אפי בירנבוים 54:93, כאשר הפרש השיא כבר עמד בשלב מסוים על 50. בעוד שלקבוצה מעיר היין יש עוד המון עבודה, מכבי תל אביב נראית טוב מאוד לקראת פתיחת הליגה ביום ראשון הקרוב, ופתיחת היורוליג ביום חמישי הבא. מעתה והלאה, כך זה נדמה, זה רק יהיה קשה יותר.

אליהו: "באנו עם כל הכוח מההתחלה"

"חוץ מהרבע הרביעי זה היה משחק מושלם", אמר דייויד בלאט בסיום, כאשר חיפש להסתכל על חציה הריק של הכוס. "המשחק היה כל כך גמור שקשה לבוא בטענות. במשחקים מהסוג הזה מה שאתה רוצה לראות זה ששחקנים לא מרפים. היום זה לא עבד, אבל טוב שיש על מה לצעוק עכשיו", התלוצץ בלאט. "אנחנו יותר מוכנים מראשון כרגע. באנו לשחק ושיחקנו טוב. התוצאה פחות מעניינת אותי. עבדנו מאוד קשה, ראיתם קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה, אבל השאלה מה יהיה מול קבוצות יותר חזקות".

בלאט התייחס לראשון לציון החלשה, ולמה שאולי יהיה העונה בליגה הישראלית: "הליגה הישראלית תהיה יותר חזקה מאשר בשנה שעברה, ככה אני מאמין, אני לא יודע אם יהיו עוד משחקים כאלה או לא. ראשון תהיה יותר טובה בהמשך העונה אני בטוח, היא לא הקבוצה הכי טובה שנפגוש העונה".

לאחר מכן דיבר בלאט על הקבוצה שבנה במהלך הקיץ. "היו לנו שלוש מטרות עיקריות בקיץ, אחת מהם היתה להחזיר את הצביון הישראלי, ולבנות סגל ישראלי - לא רק לשנה הזאת, אלא גם לשנים הבאות, וזה בא לידי ביטוי במספר פרמטרים", אמר המאמן. "אני מקווה ומאמין שהשחקנים יבינו את זה, וכל אחד יהיה מוכן לתת 5 דקות ביום אחד, ו-20 דקות ביום אחר. עוד לא שיחקנו שני משחקים העונה, אז לא צריך לרוץ יותר מדי מהר".

לאחר מכן מצא המאמן הצהוב זמן לשבח את סופוקליס שחורציאניטיס, שהיה מצוין במחצית הראשונה וסיים עם 12 נקודות, כשאמר: "שחורציאניטיס שיחק יוצא מן הכלל והיה מתואם עם השחקנים מצוין. דרוש זמן כדי שיידעו איך לשחק עליו, איך לעזור לו ולייצר זוויות מסירה. אין ספק שהוא שחקן יוצא מן הכלל".

ליאור אליהו, שסיים משחק טוב מאוד גם כן עם 16 נקודות קלילות למדי, הוסיף: "באנו למשחק הזה מאוד מוכנים, ידענו שזה משחק ראשון ובאנו עם כל הכוח מההתחלה. זו חזרה טובה, אבל אני לא חושב שזה הפרש הכוחות. אני שמח שידענו לגמור את זה כמו שצריך". באשר לתחושתו האישית עד כה במועדון, אמר הפורוורד שחזר הקיץ מספרד: "כיף עם דייויד, כל השחקנים שיחקו והעיקר שניצחנו. אני תמיד שואף ליותר, אבל אני חלק מקבוצה. אני לא מסתכל בצורה של מה ייתנו לי. כשאני על המגרש אני אתן את ה-100 אחוז שלי".

בירנבוים: "זה בכלל לא משנה מה ההפרש"

מנגד, בראשון לציון ניסו לעכל את התבוסה המשפילה. "אני אחראי על הקבוצה הכתומה. אנחנו צריכים להשתדרג מבחינת כדורסל ולעשות את זה מהר, כי ביום ראשון מתחילה הליגה", אמר אפי בירנבוים. "מכבי רצו עלינו, ואנחנו לא היינו טובים. זה בכלל לא משנה מה ההפרש, לא הופענו ולא שיחקנו טוב".

המאמן הכתום חיפש נקודות אור, ומצא כאלה, מסתבר: "מה שלא הורג מחשל, לפחות נהניתי משולמן וטל קרפלס. בערבים כאלה אתה מחפש בתור מאמן משהו שירים את המורל. מי שנתן דקות טובות מגיעות לו עוד דקות טובות, ככה איש צעיר תופס דקות".

יהוא אורלנד סיכם: "בתור ספורטאי להפסיד בהפרש כזה, זה לא כיף. לא היינו מוכנים למשחק הזה בכלל. הדבר היחיד שאפשר לקחת לליגה, זה ששעשוע ומיטשל הצטרפו, ושיחקנו במשחק אימון איתם. מכבי קבוצה טובה מוכשרת ומאומנת, אני בטוח שקבוצות יוכלו להתמודד איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully