וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל ניצחה 0:2 את אוקראינה במשחק ידידות

הסלסאו נהנו משערים של דני אלבס (25) ופאטו (64) כדי לסדר ניצחון נוסף למאמן מאנו מנזס, שהופתע מכמות הקהל המועטה

בעוד אירופה שקועה במאבקי היבשת שלה להשיג את הכרטיסים הנכספים ליורו 2012, נבחרת ברזיל ממשיכה להשתעשע במשחקי הכנה ואימון, לאחר שהביסה (0:3) ביום חמישי את איראן במשחק רעים באבו דאבי, פגשה הנבחרת הצהובה את אוקראינה באצטדיון פרייד פארק בדרבי וגברה עליה לבסוף 0:2.

מאמן הסלסאו החדש מאנו מנזס ממשיך לנסות ולבחון הרכבים במטרה לבסס הרכב יציב איתו הוא ירוץ. מנזס העלה את ויקטור בשער הנבחרת, בעוד אנדרה סנטוס, דויד לואיז מבנפיקה, טיאגו סילבה ודני אלבס איישו את חוליית ההגנה. לוקאס לייבה, ראמירס, אליאס וקרלוס אדוארדו בקישור, בעוד אלשנדרה פאטו ורוביניו הוצבו בחוד.

בדקה ה-25 ברזיל עלתה ליתרון אחרי שער נהדר של דני אלבס. רוביניו הקפטן העלה כדור מצד שמאל לאגף ימין, ומגן ברצלונה, שהגיח בריצה שלח נפלא מהאוויר לפינה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-50 אוקראינה הייתה קרובה להשוות, אבל הכדור של רוסלאן רוטן מחוץ לרחבה פגע בקורת השער הברזילאית.

בדקה ה-64 נעץ פאטו את השני. רוביניו מסר ימינה לאליאס, שהעביר רוחב מצוין לחלוץ מילאן בתוך הרחבה, פאטו עשה סיבוב מצוין על המגן שלו, בעט למרכז השער והכניע את אנדריי פיאטוב. עד הסיום הברזילאים המשיכו להשתעשע אבל היו מספיק תכליתים כדי לכבוש שער נוסף, וסיימו עם שניים ברשת. למנזס מאזן משולם כרגע של שלושה ניצחונות משלושה משחקים, לאחר שגם בבכורה שלו ניצח את נבחרת ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully