וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוויל: "אנחנו צריכים לראות בסיטי יריבה אמיתית"

מגינה הוותיק של יונייטד מודה שהיריבה העירונית לא נמצאת מעל השדים האדומים בטבלה במקרה: "הם יתמודדו עם צ'לסי ואיתנו"

במנצ'סטר יונייטד מתקשים להשלים עם פתיחת העונה המגומגמת שעוברת על הקבוצה של אלכס פרגוסון, כשבנוסף ליכולת חסרת היציבות והעובדה שהשדים האדומים סיימו את כל ארבעת משחקי החוץ שלהם בפרמיירליג העונה בתיקו, מה שמטריד במיוחד את האוהדים באולד טראפורד הוא המצב בטבלה, שם נמצאת מנצ'סטר סיטי, עם 14 נקודות, מעל יריבתה העירונית לה 13 נקודות בלבד.

"זאת עובדה שסיטי נמצאת מעלינו בטבלה וזה לא מצב שקרה לעתים קרובות בעשרים השנים האחרונות", הודה הבוקר גארי נוויל. "לאור כמויות הכסף שהם הוציאו, האיכות והעומק של הסגל שלהם, אין ספק שאנחנו צריכים לראות בסיטי יריבה אמיתית על התואר יחד עם צ'לסי".

לגבי הקשיים של קבוצתו אמר המגן הוותיק: "במשחקים הקודמים בהם לא ניצחנו אחרי שהחמצנו או שאיבדנו יתרון היינו יכולים להיות מאוכזבים, אבל בסנדרלנד לא הגיע לנו יותר מתיקו. כמובן שהעובדה שעוד לא ניצחנו בחוץ מדאיגה, וזה מה שגרם לנו לפגר בחמש נקודות אחרי צ'לסי".

* ווין רוני קורא להנהלת הפרמיירליג לקיים פגרת חורף על מנת להקל מהעומס על השחקנים ולעזור לנבחרת אנגליה. בצרפת, איטליה, גרמניה וספרד כבר יש פגרות חורף (לאורכים שונים), אבל בממלכה מתעקשים לשמר את המסורת ולא להתאים את הליגה למציאות הנוכחית. "זה יעזור לא רק לליגה, אלא גם לנבחרת", אומר רוני, "לקראת סיום העונה האינטנסיביות קצת דועכת, מגיע לשחקנים לקבל קצת מנוחה".

* מגן ארסנל ונבחרת צרפת בקארי סאניה ייעדר שלושה שבועות נוספים בעקבות הפציעה שלו בירך. סאניה נפצע במהלך ההפסד של ארסנל לצ'לסי (2:0), ויחמיץ את משחקיה של ארסנל מול מנצ'סטר סיטי ומול שאחטור דונייצק בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully