וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב נמכרו תוך שעה

11.10.2010 / 21:13

1,800 הכרטיסים שהוצאו אזלו בחטף, ההנהלה תשב בשער 11 לאות הזדהות. אימון אישי לפאביצ'ביץ', מדוניאנין שב מהנבחרת

סאבו פאביצביץ', בלמה המונטנגרי של מכבי תל אביב, נחת הלילה (שני) בישראל והספיק לעבור הבוקר סדרת בדיקות במטרה לאבחן את מצב ברכו הפגועה. כזכור, הבלם שוחרר מסגל נבחרתו במהלך סוף השבוע, וזאת בשל חשש למתיחה ברצועות הברך, אולם לאחר מספר בדיקות שערך הבוקר אצל אורטופד בבית חולים 'מאיר' בכפר סבא, כמו גם על פי בדיקת ה- MRI שעשה בחו"ל, מסתמן כי אינו סובל מפגיעה חמורה וככל הנראה יהיה כשיר לשבת. פאביצ'ביץ' ערך אחר הצהריים אימון אישי בצדי המגרש עם הפיזיויולוג בוקי ירון, וזאת על מנת שלא לסכנו.

בנוסף שוחח פאביצ'ביץ' עם אנשי מכבי והרגיע אותם כי כבר לאחר שנפצע הצליח לערוך בעצמו אימון ריצה קל, וכבר אז הבין כי אינו סובל מפגיעה רצינית.

שחקן נוסף שהצטרף היום לאימונים הוא האריס מדוניאנין, שחזר מהמחנה של נבחרת בוסניה. הבוסנים לא ישחקו ביום שלישי, בערב המשחקים הבינלאומי של רוב נבחרות אירופה, ולכן הוא שב מוקדם יותר מהפגרה הבינלאומית.

ביום רביעי יחזרו לאימוני הקבוצה ארבעת שחקני הבוגרת (דור מלול, יואב זיו, גל אלברמן ורוברטו קולואטי), כמו גם דימיטר רנגאלוב שמשתייך לסגל נבחרת בולגריה.

1,800 כרטיסים אזלו תוך כשעה

מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב ליציעים 10-11 לדרבי נערכה הערב באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן". המכירה נפתחה בשעה 20:00 בערב, כאשר אנשי מכבי הגיעו לסיכום עם אנשי "לאן" שבמעמד הרכישה ניתן להזמין כרטיס אחד בלבד, והמכירה תתקייים אך ורק לבעלי המנויים. כל 1,800 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי למכירה באתר אזלו תוך שעה.

במשרד הכרטיסים הדגישו כי איסוף הכרטיסים עצמם ייערך בימים רביעי וחמישי בקופות באיצטדיון בלומפילד בין השעות 9:00 בבוקר ל-19:00 בערב וביום שישי בין 9:00 ל-14:00, והתנאי לקבלת הכרטיסים הוא הצגת מנוי בזמן האיסוף. עוד הדגישו ב"לאן" כי כל המזמין מעל כרטיס אחד, הזמנתו תבוטל באופן אוטומטי.

מלבד 1,800 הכרטיסים שהוקצו לקהל הרחב, כ-250 כרטיסים לשער 11 יועברו לטובת עובדי בנק דיסקונט ועוד כ-150-200 כרטיסים יוקפאו בשלב זה לטובת סידורי האבטחה. ממשרד לאן נמסר: "העברת הכרטיסים לעובדי בנק דיסקונט זה נוהל קבוע בשמונה השנים האחרונות וזה לכל משחקי הליגה ולא רק בדרבי. אנחנו מקצים גם 250 כרטיסים לטובת עובדי הבנק אוהדי הפועל בשער 8".

גם ראשי הקבוצה החליטו לוותר על הקצאת הכרטיסים שלהם לתא הכבוד והחליטו לרכוש בעצמם כרטיסים לשער 11 ולשבת יחד עם האוהדים ביציע לאות הזדהות על מצוקת הכרטיסים.

עדכון ראשון: 11:07
עדכון אחרון: 21:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully