וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה למקום ה-13, ווזניאקי ראשונה

דירוג הנשים בטניס התפרסם, כצפוי הישראלית רשמה שיא, הדנית, שזכתה בבייג'ינג, עלתה לפסגה. ורדאסקו הודח משנגחאי

זה היה ברור וידוע כבר בשבוע שעבר, אבל עכשיו זה רשמי לחלוטין: שחר פאר קבעה הערב (שני) דירוג שיא אישי וישראלי. הטניסאית בת ה-23 עלתה למקום ה-13 בעולם, קפיצה של חמישה מקומות בדירוג מבחינתה. כדי לסבר את האוזן, אפשר לומר שמאחוריה נמצאות טניסאיות מחוננות כמו אגניישקה רדוונסקה (14), נדיה פטרובה (17), מריה שראפובה (19) וסבטלנה קוזנצובה (20).

עוד טניסאית שקבעה דירוג שיא היא קרוליין ווזניאקי, שהחליפה מקומות עם סרינה וויליאמס והעפילה באופן רשמי למקום הראשון בעולם. ורה זבונרבה, פיינליסטית בייג'ינג, ווימבלדון ואליפות ארצות הברית, עלתה למקום השלישי בעולם והדיחה משם את ונוס וויליאמס שירדה למקום הרביעי. אנה איבנוביץ', שמתחילה לאט לאט לחזור לכושר טוב והגיעה לרבע הגמר בסין, התקדמה שבעה מקומות והיא עכשיו 29 בעולם.

דג'וקוביץ' זכה בבייג'ינג

קרוליין ווז'ניאקי הדנית הוכיחה היום (שני) שוב מדוע היא המדורגת מספר 1 בעולם, כשהטניסאית הדנית המשיכה את השנה המדהימה שלה עם זכייה בטורניר בייג'ינג היוקרתי (סך פרסים 4.5 מיליון דולר). ווזניאקי גברה בגמר על ורה זבונרבה 3:6, 6:3, 3:6 תוך שעתיים ו-4 דקות.

המשחק, שנדחה בעקבות הגשם בסין, התעלה לפרקים לרמה די מהנה, אך בסופו של דבר הייתה זו הדנית שהצליחה להתעלות ברגעי האמת, כשהשלימה זכייה בתואר ה-WTA ה-12 שלה בקריירה והשישי שלה העונה ופרס די נחמד של 775 אלף דולר. עבור ווזניאקי, הייתה זו נקמה קטנה ברוסייה, שהדיחה אותה בחצי גמר אליפות ארה"ב.

ווזניאקי אמרה בסיום: "אני חושבת שבאופן כללי, שיחקתי ממש ממש טוב וגם ורה שיחקה טוב. הכל עובד לטובתי כרגע. אני חייבת להאמין שאני יכולה לנצח כל אחת. אני מרגישה שאני בכושר נפלא ואני כבר מצפה לטורניר המאסטרס בדוחא".

אחרי שבוע ארוך שהתארך ביום נוסף בעקבות הגשם שהפסיק אתמול את משחק הגמר ברגעיו הראשונים, השלים הבוקר (שני) נובאק דג'וקוביץ' את זכייתו בטורניר בייג'ינג אחרי שגבר 4:6, 2:6 על דויד פרר. המדורג שני בעולם שמר על התואר בו זכה בשנה שעברה והגדיל את יתרונו על פני רוג'ר פדרר שעדיין נמצא שלישי בדירוג העולמי.

דג'וקוביץ', שהוליך 1:3 במערכה הראשונה לפני שהגשמים שלחו את השחקנים להפסקה ארוכה אתמול, המשיך מאותה נקודה בה הפסיק וסגר את המערכה הראשונה עם ניצחון קל 2:6. במערכה השנייה ענה לו פרר עם טניס מצוין שהעלה אותו ליתרון 2:4, אבל הסרבי הרים את רמת משחקו, זכה בארבעת המשחקונים הבאים והשלים ניצחון 4:6 במערכה ובמשחק כולו בתוך שעה ו-24 דקות בלבד.

"סין היא בהחלט מקום מיוחד עבורי", אמר דג'וקוביץ', שהזכיר לקהל המקומי גם את מדליית הארד בה זכה באולימפיאדת בייג'ינג. "זה בהחלט ניצחון שייתן לי דחיפה ברמת הביטחון, ועכשיו אני מקווה שיהיו לי יום-יומיים חופשיים לפני המשחק הראשון שלי בשנחאי".

בסיבוב הראשון של טורניר שנגחאי, הצליח יורגן מלצר לנצח 4:6, 6:7 את טסונג הו יאנג מטאייפה. ההפתעה הגדולה ביותר נרשמה כשתיימו דה באקר ההולנדי (47) ניצח 6:7, 5:7 את פרננדו ורדאסקו הספרדי (9). בנוסף, ניצח ג'ו ווילפריד צונגה 6:7, 3:6 את פליסיאנו לופז, ג'רמי שארדי גבר 6:7, 1:6 על מרכוס בגדאטיס.

עדכון אחרון: 15:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully