וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נקודות לכספי, סקרמנטו הפסידה 95:86 לגולדן סטייט

הישראלי שוב סבל מיום קליעות רע אך הוסיף 7 ריב' ו-4 אס'. אורלנדו חגגה באולמה החדש עם 81:135 על ההורנטס

סקרמנטו רשמה הלילה (בין ראשון לשני) הפסד שני ברציפות במשחקי ההכנה שלה לקראת פתיחת העונה, כשנכנעה 95:86 לגולדן סטייט. אחרי התבוסה המדהדת לקליפרס לפני שלושה ימים הצליחו שחקניו של פול ווסטפאל להיראות מעט טוב יותר, אבל גם הפעם הם פיגרו במשך מרבית המשחק ורק צימקו את התוצאה בעזרת שיפור ברבע האחרון.

עמרי כספי, ששוב עלה מהספסל, שותף ל-24 דקות וסבל מיום קליעות רע (6 נקודות, 2 מ-8 מהשדה), אך חיפה על כך עם 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. הרוקי דמרכוס קאזינס שוב היה מצוין עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, מונטה אליס קלע 18 נקודות למנצחים.

באורלנדו חגגו את פתיחתו הרשמית של האמווי סנטר החדש עם ניצחון מוחץ 81:135 על ניו אורלינס, שלא התייחסה באותה רצינות לאירוע החגיגי. רשארד לואיס, ג'יי ג'יי רדיק וריאן אנדרסון קלעו 23 כל אחד למג'יק, שנתנו לקהל שמילא את האולם החדש תמורה מלאה לכספם, פז'ה סטויאקוביץ' הוביל את ההורנטס עם 20 נקודות.

בוסטון נשארה מושלמת במשחקי ההכנה אחרי ניצחון 87:91 על טורונטו, כשהשלישייה הגדולה של הסלטיקס זכתה לדקות מוגבלות ואיפשרה לנייט רובינסון, שקלע 13 נקודות, לקחת אחריות בדקות האחרונות. שאקיל אוניל, דלונטה ווסט ומרקיז דניאלס תרמו 11 נקודות כל אחד. ג'ארט ג'ק קלע 18 לראפטורס.

במשחק נוסף ניצחה קליבלנד את יוסטון 93:99, בעזרת 18 נקודות ו-11 ריבאונדים של ג'יי ג'יי היקסון. צ'ייס באדינגר קלע 13 נקודות לרוקטס, שהעניקו מנוחה ליאו מינג לקראת ההמראה לסין, שם ישחקו פעמיים נגד ניו ג'רזי בהמשך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully