וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בגביע הליגה: מבחן ישראלי ראשון למכבי תל אביב

שחורציאניטיס וחבריו יפגשו את ראשל"צ ואפי בירנבוים (21:00, 5+ לייב). ברק נתניה תפגוש את הפועל חולון (18:35, ספורט 5)

משחקי גביע הליגה ימשכו מחר (שני) בשני רבעי גמר נוספים, כאשר במשחק המרכזי ייפגשו מכבי תל אביב ועירוני ראשון לציון, בעוד בזה שיוציא לדרך את ערב המשחקים ייאבקו ברק נתניה והפועל חולון. הקבוצות שינצחו במשחקי רבעי הגמר ייפגשו ביניהן במשחק המאוחר ביום רביעי. במנהלת הליגה מקווים ליציעים מלאים יותר מאשר ביום המשחקים הראשון, שלא משך קהל רב גם לא במשחקה של המארחת הפועל ירושלים. לפני המשחק בין ברק נתניה להפועל חולון צפויה חולון לבקר באוהל המחאה של משפחת שליט בירושלים.

מכבי תל אביב – מכבי ראשון לציון (21:00, 5+ לייב)

למכבי תל אביב יהיה זה משחק רשמי ראשון העונה. המאמן דייויד בלאט לוקח את המשחקים ברצינות ומכין את שחקניו לכך בהתאם. גם קברניטי מכבי, בייחוד לאחר איבוד האליפות בעונה שעברה, אינם מעוניינים לספוג הפסד מביך. הצהובים ערכו את כל משחקי ההכנה שלהם מחוץ לישראל, כאשר חלק מהיריבות לא היו מהטופ האירופי, כשחלק מהכוונה הייתה להכין את הקבוצה למשחקי הליגה. מכבי זכתה פעם אחת בלבד במפעל, בעונת 2007/8, אך לאחר מכן לא זכתה הקבוצה באליפות ובגביע המדינה באותה עונה. ג'ף פוט צפוי להישאר מחוץ לסגל מחר.

מנגד, הקבוצה של אפי בירנבוים בלחץ, שבוע לפני פתיחת העונה. אחרי התוצאות הלא טובות במשחקי האימון צירפו בראשון לציון את דווין מיטשל, שערך את אימונו הראשון ביום שבת בקבוצה וצפוי לקבל דקות ראשונות במשחק מול הצהובים. בנוסף מתאמן עם הקבוצה עודד שעשוע, שעשוי לשחק גם ללא חוזה ועל תקן נבחן, וזאת מאחר והצדדים טרם הגיעו לסיכום לקראת העונה הקרובה. עד כמה ראשון לציון מאמינה בכוחה להפתיע את מכבי תל אביב ניתן להבין מהעובדה שהקבוצה קבעה משחק אימון ליום רביעי בשעה 20:30 מול מכבי אשדוד, בשעה שהיא אמורה לשחק בחצי גמר גביע הליגה, אם תנצח את הצהובים.

ברק נתניה – הפועל חולון (18:35, ספורט 5)

בימים האחרונים מתעסקים בברק נתניה בעיקר בפן המשפטי ופחות בכדורסל. בקבוצה מסרבים לקבל את העובדה שהמתאזרח כריס ווטסון הושעה ממחזור פתיחת העונה בשל תקרית במשחק אימון מול בני השרון וערערו על ההחלטה בפני בית הדין העליון של איגוד הכדורסל. בקבוצה מקווים להכיל את ההשעיה על משחק גביע הליגה, ובמידה ויצליחו, לא ישותף ווטסון מול חולון. בינתיים, מי שלא ישחק בוודאות הוא שמוליק ברנר, שסובל מוירוס שמונע ממנו להתאמן בתקופה האחרונה. ברנר נמצא בספק לפתיחת העונה.

בהפועל חולון נשמו לרווחה עם הניצחון הדחוק על קרית טבעון בגביע המדינה, אך במועדון לא מרוצים מהיכולת הכללית של השחקנים. פחות מ-48 שעות אחרי הניצחון, בקבוצה עם הסגל הכי קצר בליגת העל צריכים להתייצב למשחק שני, כשניצחון ייחשב להפתעה גדולה. מי שעשוי לשחק במדי חולון הוא דרור דוידי, שמתאמן עם הקבוצה, ויכול להשתתף על תקן נבחן. בקבוצה עושים מאמצים על מנת לצרפו. במידה ולא ישחק, ימשיך עידו סטולרו, ששיחק 20 דקות בניצחון בטבעון, לקבל את הקרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully