וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אינדפנדיינטה ממשיכה לשלוט באווז'אנדה

הרוחוס ניצחו 0:1 את ראסינג קלוב בדרבי. אסטודיאנטס מובילה בבטחה אחרי 0:2 על אולימפו, ולז השנייה מחצה 0:6 את קולון

המחזור ה-10 בארגנטינה, בתאריך המיוחד שחל היום (ראשון) ה-10.10.10, עמד בסימן הדרבי של אווז'אנדה, בו ראסינג קלוב לא ניצחה כבר עשרה משחקים את יריבתה המרה אינדפנדיינטה. הרצף הוארך הערב ל-11, כשאינדפנדיינטה ניצחה 0:1 בבכורה המוצלחת של מאמנה אנטוניו מוהאמד. אסטודיאנטס שמרה על פער חמש הנקודות בפסגה עם 0:2 על אולימפו, כשבמקום השני נמצאת ולז סארסיפלד שמחצה 0:6 את קולון. ארסנאל השלישית, כמו ולז, עם 20 נקודות אחרי 0:1 דרמטי על בנפילד. סן לורנצו ספגה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 2:0 ללאנוס. בוקה ג'וניורס חזרה לנצח עם 1:2 על טיגרה.

אינדפנדיינטה - ראסינג קלוב 0:1

מוהאמד החליף בתפקיד את דניאל גארנרו וקטף שלוש נקודות יוקרתיות כבר במשחקו הראשון. ראסינג, שעלתה ללא הכוכב הקולומביאני ג'יובאני מורנו, לא ניצחה בדרבי כבר יותר מחמש שנים. למרות שהייתה מסוכנת יותר, היא לא הצליחה להכניע את הילאריו נבארו המצוין בין הקורות של הרוחו, ושוב ירדה מנוצחת. שער הניצחון הגיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשהמגן הימני כריסטיאן באהס ניצל שמירה לקויה בזמן הגבהת קרן, נגח באין מפריע לרשת וחגג בטירוף את שער הבכורה שלו.

אסטודיאנטס - אולימפו 0:2

הפינצ'ה שוב לא הציגו יכולת גדולה, אבל אספו עוד שלוש נקודות עם ניצחון שלישי רצוף ששמר על פער חמש הנקודות בפסגה. גסטון פרננדז (43) והמחליף הרנן לופז (86) הבקיעו שני פנדלים לזכות אסטודיאנטס, בעוד משורות היריבה הורחקו הבלמים ניקולאס ביאנצ'י ארסה (71) ומרסלו מוסט (84).

ולז סארספילד - קולון 0:6

חואן מנואל מרטינז, אולי השחקן הבולט בטורניר עד כה, סיפק את המשחק הגדול בקריירה שלו וסחף את ולז לניצחון מוחץ מול הקבוצה של פרננדו גמבואה. 'אל בוריטו' סחט פנדל אותו ניצל סנטיאגו סילבה בדקה ה-43, ובמחצית השנייה חגג תוך רבע שעה עם שלושער מבריק (54, 60 ו-68) ועוד סחיטת פנדל בתווך עבור סילבה (58). ג'ונתן כריסטלדו נעץ את השישי (84).

ארסנאל - בנפילד 0:1

הקבוצה הכי קרובה לאסטודיאנטס היא ארסנאל, שסגרה משחק רביעי ברציפות ללא ספיגת שער ושוב השיגה ניצחון דרמטי. ההגנה הקשוחה החזיקה מעמד מול אלופת טורניר האפרטורה של 2009, והחלוץ מאורו אובולו נגח לרשת כשנותרה דקה אחת לסיום.

טיגרה - בוקה ג'וניורס 2:1

קלאודיו בורגי ממשיך להחזיק איכשהו את הראש מעל המים. מתיאס חימנז העלה את בוקה ליתרון בדקה ה-24, ומיד התנצל בפני אוהדי קבוצתו לשעבר. דניס סטרקואלורסי איזן עבור טיגרה בדקה ה-37, אבל בעיטה ממרחק של כריסטיאן צ'אבז הכריעה את ההתמודדות חמש דקות לסיום.

לאנוס - סן לורנצו 0:2

החבורה הצעירה של לואיס סובלדיה השיגה ניצחון שלישי ברציפות והעמיקה את המשבר אצל סן לורנצו, לה היה זה הפסד שלישי רצוף. גונזאלו קסטיז'חוס נעץ את הראשון של לאנוס בדקה ה-53, כאשר שמונה דקות לאחר מכן הכפיל סילביו רומרו את התוצאה מהנקודה הלבנה. הלחץ גובר על רמון דיאז.

ניואל'ס אולד בויס - קילמס 1:1

אחרי השישייה המרשימה בסודאמריקנה לרשת סן חוסה, חזרה ניואל'ס לקרקע עם תיקו ביתי מאכזב מול קבוצת התחתית של הוגו טוקאלי. מאורו פורמיקה המשיך בכושרו המצוין וכבש בסיום התקפה נאה בדקה ה-29, אבל הבלם דנילו חרלו איזן בנגיחה בדקה ה-59. קפטן ניואל'ס, רולנדו סקיאבי, הורחק בדקת הסיום, אבל גוסטבו וארלה האורוגוואי החמיץ מהנקודה הלבנה וקילמס עדיין ללא ניצחון.

משחקים נוספים:

הורקאן - אול בויס 1:1
להורקאן: דריו סופלאן (90). לאול בויס: ג'ונתן פרארי (75)

ארחנטינוס ג'וניורס - גודוי קרוז 0:0

ריבר פלייט - חימנסיה לה פלאטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully