וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה: "אני מודאג מאוד מהמצב של ליברפול"

השוער התייחס לכאוס סביב המועדון בשבועות האחרונים ועדיין שומר על אופטימיות: "הקבוצה מספיק טובה כדי להתחיל לנצח"

הכאוס שסובב את ליברפול בימים האחרונים סביב הבעיות הכלכליות שפקדו את המועדון והרצון של הבעלים, תום היקס וג'ורג' ג'ילט, למכור את המועדון, הגיע גם לשחקני הקבוצה. כך טוען היום (ראשון) פפה ריינה, שוערה של ליברפול ונבחרת ספרד. "הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות הוא לשחק כדורגל והדברים שקורים סביב המועדון, כל נושא הבעלות, לא אמורים לעניין אותנו", אמר ריינה, "עדיין מוקדם להתייחס לבעלים החדשים מפני שהעברת הבעלות עדיין לא הושלמה ועדיין יש חוסר ודאות".

ריינה התייחס גם למצב של הקבוצה, שנמצאת במקום ה-18 בליגה: "אני מודאג. אני מודאג בגלל המצב של המועדון, אבל אני אופטימי וחושב שאנחנו עוד יכולים לחזור לעצמנו ולהגיע לשיא בעוד כמה חודשים. לפחות, כך אני מקווה". השוער התייחס לעובדה שהאדומים עלולים לספוג אפילו עונש של הפחתת נקודות: "זה יהיה מצב קשה במיוחד, אבל אני אופטימי שהכל יסתדר לפני שנגיע למצב של הפחתת נקודות. עכשיו אנחנו יכולים רק להתפלל לסיום טוב.

"עד עכשיו לא יכולנו לעשות כלום פרט לנצח משחקים, ואת זה לצערנו עוד לא עשינו. אני מאמין שגם אם יורידו לנו תשע נקודות, נוכל להישאר בליגה, אבל כמובן שזה יפגע לנו בכל המטרות. אני אפילו לא רוצה לחשוב שנגיע למצב כזה". למרות כל הביקורת, ריינה עדיין מאמין ביכולת של שחקני ליברפול. "הקבוצה טובה מספיק כדי להתחיל לנצח משחקים", הוא טען, "אנחנו במצב קשה, אבל אנחנו חייבים להישאר ביחד ולעבוד קשה כדי להתאושש".

ריינה חתם באפריל על חוזה לשש עונות נוספות בליברפול, וטען שהוא לא מודע לשום התעניינות מצד ארסנל. "הדבר היחיד שאני רוצה לעשות הוא להתרכז בליברפול, כי בדיוק חתמתי על חוזה חדש. אני לא יודע על שום התעניינות מצד ארסנל, רק מהתקשורת אני יודע על זה". ריינה התייחס גם לכושרו של עמיתו לנבחרת, פרננדו טורס, שסובל מפציעות רבות: "פרננדו הוא אחד החלוצים הטובים בעולם. ברגע שהוא שוב יהיה כשיר, והוא עובד על זה, הוא יחזור לככב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully