וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרלרואה עלתה ליורוליג, חימקי בבית של מכבי ת"א

הבלגים ניצחו בסיכום שני המשחקים את אלבה ברלין, ישובצו בבית ב', ושלחו את הרוסים לבית א'. 14 ללימונד בהפסד מנורקה

לאחר שביום שישי הבטיחה חימקי מוסקבה את השתתפותה ביורוליג לאחר שגברה על לה מאן פעמיים במוקדמות, נלחמו הערב (ראשון) שתי קבוצות נוספות על הכרטיס האחרון לבמה המרכזית של הכדורסל האירופאי. בסיום השיגה שרלרואה הבלגית את המקום ביורוליג, כשעברה את הקבוצה העדיפה של אלבה ברלין, כשסיימה הערב ב-70:70, אחרי שניצחה אותה 77:81 במשחק הראשון בבלגיה. משמעות הדבר היא ששרלרואה תשחק בבית ב' של היורוליג שהולך להיות לא פשוט כלל, עם אולימפיאקוס, ריאל מדריד, מלאגה, רומא ובאמברג. נצחון הבלגים גם קובע כי חימקי מוסקבה, שעלתה ביום שישי, תשובץ בבית של מכבי תל אביב, חדשות רעות לצהובים.

הגרמנים ידעו שהם חייבים למחוק את פיגור 4 הנקודות, משימה שבהחלט היתה נראית הגיונית אצלם בבית, ואת המחצית הראשונה הם אכן סיימו ביתרון 5. אלא שאז הגיע רבע שלישי נהדר של האורחים, שרצו בראשותו של בריאן גרין ל-12:23, בדרך ליתרון 6 ברבע האחרון. הבלגים שמרו על היתרון, אבל ריצת 3:14 של הגרמנים לקראת הסיום עוד קבעה העניקה להם את היתרון, אבל זה כבר היה מאוחר מדי עבור אלבה. בריאן גרין הוליך את קלעי שרלרואה עם 17 נקודות, כריס היל קלע 14 ואסף 7 ריבאונדים, אנדרה רידיק הוסיף 13 ולקח 9 ריבאונדים. אלן דריק קלע 20 לאלבה ולקח 5 ריבאונדים, ג'וליוס ג'נקינס קלע 13.

14 ללימונד בהפסד מנורקה

שבוע אחרי שהסתפק בשתי נקודות בלבד בבכורה שלו במדי מנורקה, קלע היום (ראשון) רביב לימונד 14 נקודות בהפסד קבוצתו החדשה 91:73 לבדאלונה במחזור השני בליגה הספרדית. הגארד הישראלי, ששמר על מקומו בחמישייה, קלע 5 מ-8 מהשדה והוסיף ריבאונד ואסיסט ב-22 דקות משחק.

מנורקה, שחזרה העונה לליגה העליונה, החזיקה מעמד רבע אחד בלבד, אותו סיימה ביתרון 16:19, לפני שוויל מקדולנד הוביל מהפך של הקטלאנים ברבע השני בו השתלטו על המשחק והפכו אותו לחד צדדי ברבע האחרון. מקדולנד סיים עם 19 נקודות למנצחים, איבן ראדנוביץ' קלע 17 למנורקה.

ניקולה וויציץ', שחקן מכבי תל אביב לשעבר שהצטרף השבוע באופן רשמי לספליט, רשם בכורה מוצלח עם חזרתו הביתה. וויציץ' קלע 15 נקודות בניצחון של ספליט 71:91 על דוברובניק. הקרואטי הוותיק הוסיף שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים ואמר: "אני מנסה להוות דוגמה לחבריי הצעירים. אני נהנה לשחק איתם ותמיד רוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully