וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה נפגש עם אנשי קביליו יפו

10.10.2010 / 13:03

נשיא ברצלונה לשעבר הגיע לביקור קצר וינסה לסייע לקבוצת האוהדים מליגה א'. סטויצ'קוב צפוי להגיע לקראת סוף אוקטובר

נשיאה לשעבר של קבוצת הפאר ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, הגיע לישראל לביקור פרטי בסוף השבוע ובמהלכו קיים פגישה עם אנשי מכבי קביליו יפו מליגה א'. הקשר בין אנשי קביליו ולפורטה נוצר על ידי גורמים המקורבים לשני הצדדים ולבקשתו של נשיא בארסה לשעבר, נשמר דבר הפגישה בסוד.

יו"ר המועדון, טל משיח, אמר לוואלה! ספורט: "לאפורטה הגיע לביקור בארץ ונפגש עם נציגים שלנו. ברצלונה זה מועדון האוהדים הגדול בעולם ואנחנו אחד ממועדוני האוהדים הרציניים בישראל ואנחנו תמיד רוצים ומבקשים ללמוד מהגדולים ביותר, בטח כשמדובר באישיות כמו ז'ואן לאפורטה. הוא אמנם כבר לא בברצלונה כרגע אבל אנחנו יודעים שמדובר באישיות בעלת קשרים ענפים בברצלונה ובאירופה בכלל ואם הוא יכול לעזור לנו אז כמובן שנקבל זאת בברכה. הכוונה והמטרה שלנו היא גם ללמוד וגם לנסות ולייצר תשתית וקרקע לסוג של שיתוף פעולה עתידי. אנחנו מסתכלים כל הזמן גם על הרגע וגם על העתיד קדימה".

ב-24 לחודש תקיים אגודת קביליו יפו אירוע התרמה רב משתתפים עבור מחלקת הנוער של המועדון ומי שהבטיח את הגעתו לאירוע הוא לא אחר מאשר שחקן העבר המפורסם של נבחרת בולגריה וברצלונה חריסטו סטויצ'קוב, שיבוא לעזור לאנשי יפו לגייס כספים לטובת המועדון. כאשר בכוונת אנשי יפו ליצור מסלול של שיתוף פעולה דרך סטויצ'קוב, שצפוי לקבל בקרוב תפקיד רשמי במחלקת הנוער של ברצלונה.

"עדיין מוקדם לפנטז על שחקן של ברצלונה שיישחק ביפו או על שחקן שלנו שיגיע לברצלונה, בטח כשאנחנו משחקים בליגה א' שהיא ליגה חובבנית", מוסיף משיח. " התוכניות שלנו הן יותר במישור ההשקעה במחלקת הנוער והילדים שמתפתחת אצלנו מעונה לעונה. כי גם אנחנו מבינים שאין שום עתיד למועדון כדורגל בלי בניית תשתית טובה של ילדים ונוער. הפעילות כאן גם מקדמת נוער בסיכון ומתקיימת בשיתוף פעולה בין יהודים וערבים בדו קיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully