וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביצ'ביץ' הרגיע את ראשי מכבי תל אביב

10.10.2010 / 12:21

הבלם טוען שהפציעה ממנה הוא סובל אינה רצינית, אך הוא עדיין בספק לדרבי. בקבוצה לא יאיצו את תהליך ההחלמה של ניבאלדו

סאבו פאביצ'ביץ' ינחת הערב (ראשון) בישראל ויעבור סדרת בדיקות מקיפות שיאבחנו את חומרת הפגיעה ממנה הוא סובל. כזכור, שוחרר הבלם המונטנגרי מסגל נבחרתו לפני המשחק מול שוויץ בשבת בשל הפציעה ברצועות הברך ולא הצטרף לנסיעה למשחק החוץ באנגליה ביום שלישי. פאביצ'ביץ' שוחח עם אנשי מכבי תל אביב והודיע להם שלדעתו לא מדובר בפציעה רצינית, אולם הדברים יתבררו סופית רק לאחר שיעבור את הבדיקות.

בצוות המקצועי נערכים לתסריט בו פאביצ'ביץ' לא ישחק בדרבי מול הפועל תל אביב בשבת, ובמקרה כזה אמורים ניסו קפילוטו או קלמי סבן לשחק בעמדת הבלם לצידו של אבי סטרול, כאשר דור מלול צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בעמדת המגן הימני.

ניבאלדו, שמתאושש אף הוא מפציעה ארוכה, חוזר בהדרגה לאימונים מלאים והבוקר ערך אימון כמעט מלא כולל תירגולים עם כדור יחד עם שאר השחקנים. למרות מכת הפציעות ולמרות שקיים חשש שפאביצ'ביץ' יחמיץ את הדרבי, לא מתכוונים בקרית שלום להאיץ בהליך ההחלמה של ניבאלדו וגורמים במועדון כבר התבטאו מספר פעמים ואמרו כי הבלם הברזילאי ישוב לשחק רק אחרי שיחלים לחלוטין וייכנס לכושר משחק מלא.

ג'יבריל סידיבה, שנפצע בקרסולו ביום חמישי, ערך הבוקר אימון מלא וצפוי להיות כשיר לשבת. סידיבה ניצל את היומיים החופשיים להם זכו השחקנים בסוף השבוע למנוחה וטיפולים, והבוקר נראה כי החלים כמעט לחלוטין מהפגיעה בקרסול. חזרתו לאימונים הרגיעה את אנשי הצוות המקצועי, שחסר השבוע שבעה שחקני נבחרות - יואב זיו, רוברטו קולאוטי, גל אלברמן, דור מלול, האריס מדוניאנין, ודמיטאר רנגלוב, שעדיין נמצאים מתכוננים עם נבחרותיהם למשחקים שיערכו ביום שלישי ברחבי אירופה.

מכירת הכרטיסים לדרבי עבור אוהדי מכבי תל אביב צפוייה להתקיים מחר או מחרותיים, כאשר כ-2,500 כרטיסים יוצאו למכירה בקופות באיצטדיון בלומפילד. במכבי מעריכים כמובן שבשל הביקוש הרב לכרטיסים, לעומת הכמות הקטנה שהוקצתה עבור האוהדים הצהובים, המכירה תסתיים בתוך דקות אחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully