וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: גם ליברופולוס צפוי להיעדר מול ישראל

החלוץ הוותיק שוב לא התאמן בגלל פציעה. וינטרה וקאפס יחליפו בהרכב את טורוסידיס וציוליס. קראגוניס וסמאראס כשירים

כמו נבחרת ישראל, גם זו של יוון כבר מתכוננת במרץ למפגש בין השתיים באתונה בעוד יומיים, והמאמן הפורטוגלי, פרננדו סנטוס, כבר שובר את הראש על השינויים הכפויים שיצטרך לערוך בהרכב. כזכור, יוון תחסר את אלכסנדרוס ציוליס הפצוע ואת ואסיליס טורוסידיס, שקיבל כרטיס צהוב שני בקמפיין במשחק נגד לטביה, ועל כן ייעדר.

סנטוס זימן למחנה הנבחרת שני שחקנים חדשים: יאניס מניאטיס מפאניוניוס וגרגוריס מאקוס מא.א.ק אתונה, אך הם צפויים לפתוח על הספסל ומי שיחליף את טורוסידיס באגף הימני של ההגנה כנראה יהיה לוקאס וינטרה. מעבר לכך, סנטוס ימשיך עם חוליית ההגנה איתה פתח נגד לטביה, כלומר עם גאורגיוס צבלאס באגף השמאלי ואברם פפאדופולוס וסוקרטיס פפאסטאתופולוס במרכז.

בקישור, מי שמיועד כרגע להחליף את ציוליס הוא קשרה של א.א.ק אתונה, פאנטליס קאפס. היוונים חששו מפציעה קלה ממנה סובל גאורגיוס קראגוניס הוותיק, אבל הוא התאמן הערב לבד וצפוי לשחק. אגב, קאפס בן ה-32 יצטרף לקראגוניס בן ה-33 ולקוסטאס קצוראניס בן ה-31, למרכז קישור עם הרבה מאוד ניסיון.

בחלק הקדמי, כך על פי הדיווחים, מקומם של סוטיריס ניניס הצעיר ושל גאורגיוס סמאראס מובטח, כשהאחרון התגבר על פציעתו וערך אימון מלא. בכל הנוגע לחלוץ המרכזי, סנטוס מתלבט בין קוסטאס מיטרוגלו, שפתח נגד לטביה, לדימיטריס סלפינגידיס, שנכנס במקומו 13 דקות לסיום.

ניקוס ליברופולוס הוותיק, שלא שותף במשחק מול לטביה ביום שישי עקב פציעה, נעדר גם הערב מאימון נבחרת יוון וככל הנראה לא ייכלל בסגל למשחק נגד ישראל בשלישי. החלוץ בן ה-35 שהוזעק מפרישה בתחילת החודש בעקבות נטישת החלוצים, מתקשה להתאושש מהפגיעה שלו.

(עדכון ראשון: 11:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully