וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סבסטיאן ווטל ניצח בגרנד פרי היפני

רד בול נהנתה מעוד יום חלומי, כשמארק וובר סיים במקום השני וממשיך להוביל את הדירוג הכללי. ווטל השתווה לאלונסו השני

סבסטיאן ווטל הגרמני ניצח הבוקר (ראשון) בגראנד פרי היפני, שהוא המירוץ ה-16 מתוך 19 בעונת הפורמולה 1. קבוצתו של ווטל, רד בול, נהנתה מעוד יום חלומי כשמארק וובר האוסטרלי סיים שני במירוץ והוא ממשיך להוביל את הדירוג הכללי כשהפעם הוא פתח פער של 14 נקודות על פרננדו אלונסו מפרארי. ווטל הוביל במירוץ כבר מפתיחתו, וסיים אותו רק 0.9 שניות לפני וובר, כאשר אלונסו סיים במקום השלישי. למעשה, ווטל השתווה לפרננדו אלונסו עם 206 נקודות במקום השני בדירוג הנהגים. האלוף ג'נסון באטון סיים רביעי ובן ארצו וקבוצתו, לואיס המילטון, סיים במקום החמישי. עבור ווטל, זה היה הניצחון השלישי העונה במירוץ, ובנוסף הזכייה השניה שלו ברציפות בסוזוקה שביפן. המירוץ הבא בסבב יתקיים בשבוע הבא בדרום קוריאה, לפני שהעונה תסיים עם המירוצים בברזיל ובאבו דאבי.

דירוג הנהגים בתום גרנד פרי יפן:

1. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) 220

2. פרננדו אלונסו (ספרד, פרארי) 206

3. סבסטיאן ווטל (גרמניה, רד בול) 206

4. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) 192

5. ג'נסון באטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) 189


דירוג היצרנים:

1. רד בול רנו 426

2. מקלארן-מרצדס 381

3. פרארי 334

4. מרצדס גרנד פרי 176

5. רנו 133

חורחה לורנזו זכה באליפות המוטוג'יפי

רוכב האופנועים הספרדי, חורחה לורנזו, קטף היום תואר ראשון בסבב המוטוג'יפי, אחרי שסיים שלישי בגרנד פרי מלזיה. הרוכב מקבוצת ימאהה היה צריך לסיים באחד מעשרת המקומות הראשונים כדי להבטיח לעצמו את הזכייה, כשנותרו שלושה מירוצים לסיום העונה.

מי שניצח במירוץ מלזיה היה חברו של לורנזו לקבוצת יאמהה, ולנטינו רוסי האיטלקי, שהקדים את בן ארצו אנדראה דוזיביוסו מהונדה. רוסי טיפס למקום השלישי בדירוג הכללי, כשגם דני פדרוסה הספרדי מקדים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully