וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ התקדמה באירופה, מכבי הודחה

האדומים מחקו את ההפסד ליוז'ני עם ניצחון 30:38 בגומלין ועלו לסיבוב השלישי של גביע האיגוד. האלופה ניצחה, אך הודחה

ניצחון בחמישה שערי הפרש - זו הייתה המטרה של מכבי ראשון לציון הערב (שבת). האלופה הישראלית כבר הגיעה לארץ המובטחת, אך לבסוף ניצחה רק 30:32 את קראס וולנדאם ההולנדית והודחה מגביע האיגוד האירופי בעקבות ההפסד 30:26 במשחק הראשון שנערך בהולנד בשבוע שעבר.

למרות היעדרותו של הרומני יוהן רושקה, שהחמיר את הפציעה באימון המסכם, מכבי ראשון לציון נטלה את היוזמה בפתיחה ואחרי 15 דקות הוליכה 6:9. הקבוצה של גלעד מאור המשיכה להוליך, אך לא הצליחה לדלג מעל רף ארבעת השערים וירדה למחצית ביתרון 14:16, כאשר גל אברהם מציג יכולת מצוינת עם שבעה שערים (11 במשחק כולו).

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה נשבר מחסום השערים, כשאריאל רוזנטל והקפטן יואב נאמן הבקיעו שני שערים מהירים והקנו לאלופה את הפער המיוחל עם 15:20. מוליכת הליגה ההולנדית ניסתה לחזור לתמונה, וקיזזה את היתרון של המארחים לאט ובזהירות ל-22:24 בלבד, למרות כמה הצלות גדולות של יוליאן סטראט.

כאן התעורר מי אם לא גל אברהם, שבצמד שערי בזק שוב הציב את קבוצתו על הגבול עם 24:28, שבע דקות לשריקת הסיום. אלא שההולנדים העבירו הילוך לקראת הסיום והבקיעו שלושה שערים חשובים שצימקו לנקודה מול ההגנה החלשה של המארחים והוציאו את הרוח מהמפרשים של ראשון לציון. "רק" 30:32 לראשון לציון בסיום, והאלופה תיאלץ להתרכז כעת בזירה המקומית בלבד.

"סימנו לנו למטרה להעפיל לסיבוב השלישי, ולא עמדנו בה", אמר בסיום המאמן המאוכזב גלעד מאור. "אפשר להגיד שזה כישלון. אמרתי לפני כן שלהולנדים יש קבוצה טובה, למרות שהם לא ברמה של בונדסליגה. השחקנים שלי שיחקו כמו גברים ואני גאה בהם, אבל ההולנדים עלו בזכות וכל הכבוד להם. עכשיו נלך ללחם ולחמאה שלנו, שזו הליגה".

24 שעות לאחר שהפסידה לה 29:27, נקמה הערב הפועל ראשון לציון בפורטוביק יוז'ני האוקראינית, כשהשיגה ניצחון מרשים, 30:38, ועלתה לסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי. האדומים הציגו הפעם יכולת טובה בהרבה מהמשחק הראשון שנערך גם הוא בגן נחום, ובעיקר נהנו מיום נהדר בהתקפה.

שחקניו של וובה זייקמן הפעילו לחץ על האוקראינים מהפתיחה והוכיחו כי למדו מטעויות המשחק הראשון. שחקני ראשון לציון הצליחו למחוק את הפיגור מהמשחק הקודם בצורה מהירה, ולמחצית ירדו ביתרון מבטיח של 14:22. יוז'ני הצליחה לצמק את הפער מעט במחצית השנייה, אבל עידן מימון וחבריו לא הורידו את הרגל מהדוושה ובסיום 30:38 שמסדר כרטיס לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully