וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו יריבותיה של ברק נתניה ביורוצ'אלנג'

שחקניו של אלפסי זכו להגרלה לא פשוטה, כשיפגשו את סאני בצ'ירוביץ' וטלקום אנקרה, כמו גם את ליאז' ונורקופינג משוודיה

בזמן שברק נתניה עושה את ההשלמות לקראת פתיחת העונה שלה בליגת העל, נקבעו היום (שבת) יריבותיה למפעל היורוצ'אלנג', בו תשתתף הקבוצה. שחקניו של אריק אלפסי, שסיימו במקום הרביעי את העונה הקודמת זכו להגרלה לא פשוטה, כשיפגשו את טלקום אנקרה הטורקית, נורקופינג השוודית, וליאז', המוכרת היטב לאוהדי הפועל ירושלים, שהדיחה אותה במוקדמות היורוקאפ. המשחק הראשון של נתניה יהיה ב-16 לנובמבר, אז ייצאו שחקניו של אלפסי לבלגיה למפגש עם ליאז'.

טלקום אנקרה מסתמנת כקבוצה המסובכת ביותר עבור נתניה, כשבשורותיה מככב לא אחר מאשר סאני בצ'ירוביץ' המאיים, שהגיע אחרי עונה מאכזבת באיטליה. שחקנים נוספים אצל הטורקים הם לארי אוונס האמריקאי, פאתיח' סולאק הענק (2.13), וטוני גפני, שפתח את העונה שעברה בסגל של גבלוע/גליל אך שוחרר כעבור מספר שבועות.

ליאז' הבלגית זכורה בעיקר מהמפגש הכפול שלה מול הפועל ירושלים, שהסתיים בהפסד כפול (62:59 במשחק הראשון, 83:74 בגומלין) ששלח את הבלגים אל היורוצ'אלנג'. את ליאז' מוליך בגאון מייקל ג'נקינס, שגרם ללא מעט כאבי ראש בירושלים. שחקנים משמעותים נוסים בקבוצה הם גיא מויה שהיה חלש במשחקים מול הירושלמים, טיילור גריפין, אחיו של בלייק גריפין מהקליפרס, וסדריק בוזמן האמריקאי.

היריבה החלשה של נתניה על הנייר היא כמובן נורקופינג השוודית, אבל היא עוד עלולה להפתיע לא מעט קבוצות במפעל. השוודים העפילו לשלב הבתים לאחר שהדיחו את אאלסטאר הבלגית עם צמד ניצחונות. שחקניו של אלפסי יצטרכו לשים לב בעיקר לג'ורג' ג'רווין, האמריקאי הותיק שרשם 18.5 נקודות בשלב המוקדמות, כמו גם לחואקים קיילבום השוודי, שחגג על הבלגים עם 25 נקודות במשחק השני, והוסיף גם 14 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully