וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: נס ציונה עלתה לרבע הגמר

שער עצמי דרמטי סידר לסקציה 0:1 על מכבי באר שבע. רמת השרון סיימה ב-0:0 מול בת ים, 0:3 למכבי הרצליה בכפר סבא

פגרת הנבחרות מנוצלת בליגה הלאומית לטובת המחזור החמישי בשלב הבתים של גביע הטוטו, כאשר היום (שבת) הבטיחה סקציה נס ציונה את מקומה ברבע הגמר עם ניצחון 0:1 דרמטי על מכבי באר שבע. גם עירוני רמת השרון כמעט בטוחה בשלב הבא, אחרי 0:0 מול עירוני בת ים ויתרון שלוש נקודות על פני הרודפות אחריה כשנותר מחזור אחד לסיום.

עירוני רמת השרון, ממרומי המקום השני בליגה, ניצחה שלושה מארבעת משחקיה הקודמים במפעל, כולל את עירוני בת ים בסיבוב הראשון, אבל הפעם נפרדה ממנה ב-0:0 שהספיק לה בסופו של דבר כדי להעפיל. הקבוצה של דורון ממן, שנמצאת במקום ה-14 בליגה וטרם ניצחה שם, המשיכה להציג את הבעיה העיקרית שלה העונה ושוב לא כבשה שער, כמו בחמשת מחזורי הליגה. במשחק הנוסף בבית נפרדו הכח עמידר רמת גן ובית"ר שמשון תל אביב ב-2:2. יהודאי כהן אמנם העלה את הבית"רים ליתרון בדקה השביעית, אבל עומר רפס הפך את התוצאה עם צמד בדקות 14 ו-27. נסים אסייג הורחק משורות הכח, וזה איפשר לאלירן אפריאט לאזן בדקה ה-85.

מכבי הרצליה עלתה לראשות בית ב', אחרי שהרשימה באצטדיון לויטה עם 0:3 על מוליכת הליגה הלאומית, הפועל כפר סבא. הקפטן אלן מסודי סחף את האורחים לתצוגה נהדרת, כשכבש צמד בדקות 27 ו-40. מתי אברהם נעץ את השלישי בדקת הסיום של המחצית הראשונה. במשחק נוסף בבית זה נפרדו הפועל הרצליה והפועל רעננה ב-1:1. גיל קופר העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-65, אבל שוקי בורשן איזן עבור הרצליה בחלוף 10 דקות. כל ארבע הקבוצות עדיין בתמונת העלייה.

סקציה נס ציונה, מוליכת בית ד', עלתה בהרכב משני למשחק החוץ מול מכבי באר שבע, ונהנתה משער עצמי של ולדימיר בלאנקי בתוספת הזמן כדי לנצח 0:1 ולהעפיל לרבע הגמר. הפועל ראשון לציון קיוותה להצטרף אליה כבר הערב, אך נוצחה במגרשה 3:2 על ידי בני לוד. הזר ג'סטין זולו, שהגיע עם המאמן ניסן יחזקאל מלוד לראשון לציון, הבקיע את הראשון בדקה ה-40, ארז יוסף השווה (45), אבל רן בן שמעון החזיר את היתרון למארחים (48). מוחמד עבד אל קאדר עשה 2:2 בדקה ה-75, וטל מאיר השלים את המהפך של לוד בדקת הסיום. לראשון לציון ולוד יש שבע נקודות, והן תיאבקנה על המקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully