וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאונינג החליף את לנון בסגל נבחרת אנגליה

קשר טוטנהאם סובל מפציעה בגב, גם ג'אגיילקה יחמיץ את המשחק מול מונטנגרו בשלישי. קרנצ'אר: "לא נבוא כתיירים"

בניגוד למרבית הנבחרות שנטלו אתמול (שישי) חלק במשחקי המוקדמות, נבחרת אנגליה זכתה למנוחה והיא ממשיכה בהכנותיה לקראת הקרב על ראשות בית ז' מול מונטנגרו. הנבחרת המפתיעה גברה 0:1 על שוויץ ולה תשע נקודות אחרי שלושה משחקים, כאשר בכולם ניצחה באותה תוצאה. גם לאנגליה מאזן מושלם, אך היא כרגע במקום השני עם שש נקודות ומשחק חסר.

פאביו קאפלו נאלץ לבצע שינויים מאוחר בסגל שלו, כשזימן את סטיוארט דאונינג, קשרה של אסטון וילה, וכן את גארי קייהיל מבולטון. דאונינג תפס את מקומו של ארון לנון, שסובל מפציעה בגב ולא התאמן בימים האחרונים. גם בלם אברטון, פיל ג'אגיילקה, הוצא מהסגל בגלל פציעה ופינה כאמור מקום לקייהיל. מי שאמור לקבל את חולצת ההרכב הראשון במצב זה הוא ריו פרדיננד, שהחמיץ את המשחקים הקודמים.

מאמן מונטנגרו, זלטקו קרנצ'אר, יצטרך גם הוא להסתדר ללא שני שחקני הרכב חשובים, הכוכב סטבן יובטיץ' ושחקן מכבי תל אביב, סאבו פאביצביץ', המשמש כמגן ימני בנבחרתו וסובל מפציעה בברך. קרנצ'אר הקרואטי, שהוביל את הנבחרת של ארצו למונדיאל 2006, לא מתכוון לוותר מראש על המאבק מול האנגלים. "ברור שהם פייבוריטים לזכות בראשות הבית, אבל אנחנו לא נגיע ללונדון כתיירים שבאו לעשות קניות", הודיע המאמן. "יש לנו מה להוכיח ואנחנו רוצים להוציא משהו מהמשחק הזה. הראנו נגד שוויץ שאנחנו מסוגלים לשחק כדורגל טוב, ואין לנו כוונה להתבטל מול אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully