וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליברפול חוששים מפיצוץ עסקת הרכישה

היו"ר מרטין ברוטון חושש שאם ממאזנה של הקבוצה יופחתו תשע נקודות בגלל החובות הכבדים לבנקים, המשקיעים יברחו

למרות שעל פניו נראה שעסקת המכירה של ליברפול נמצאת בשלביה האחרונים, במועדון ממרסיסייד יש גם מי שחושש שהעסקה תתפוצץ במקרה שהקבוצה תיכנס להליך של פירוק, כשבמקרה כזה יופחתו ממאזנה תשע נקודות. ליברפול חייבת כ-280 מיליון ליש"ט לבנק ועליה לשלם עד ה-15 באקטובר, ויו"ר המועדון, מרטין ברוטון, חושש מ"קטסטרופה".

למרות שבמועדון האמינו שהליגה לא תוריד ממאזנה של הקבוצה את הנקודות - העונש הקבוע על כניסה להליכי פירוק - ייתכן שזו כן תעשה זאת, למרות שהמועדון יעבור ידיים. כעת בליברפול חוששים שהורדה כזו, שתהווה מכה אנושה לניסיונות הקבוצה לחזור לליגת האלופות, תבריח את הרוכשים החדשים - תאגיד NESV האמריקאי.

בתוך כך, בהנחה שליברפול אכן תירכש והעסקה תצא את הפועל, כבר החלו להישמע ביקורות ראשונות על הבעלים החדשים, אותם יוביל ג'ון הנרי, מבעלי קבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס. על פי אחת השמועות הטריות במרסיסייד שוקל הנרי לפנות לאברטון בבקשה לאחד כוחות בהשקעה לבניית אצטדיון חדש בעיר, והתגובות לא אחרו להגיע.

"אני מציע להם לשכוח מהרעיון הזה ומהר", אמר טומי סמית', מאגדות העבר של ליברפול. "הם צריכים להבין שהם קונים את אחד המועדונים הגדולים ביותר בעולם הכדורגל, ומבחינתי הכי גדול, והמועדון הזה חייב בית משלו, שיכלול יציע גדול עוד יותר לקופ בו נוכל לחגוג ברגעים המאושרים שיבואו".

עם זאת הביע סמית תקווה שההשתלטות הנוכחית תביא לשינוי לטובה עבור האדומים הדועכים: "הנרי הוכיח שהוא מנהל שבאמת דואג להצלחת הקבוצות שלו. הוא וחבריו ב-NESV הביאו הצלחה גדולה לרד סוקס, וסחפו אחריהם את האוהדים באופן בו היקס וג'ילט לא עשו מעולם בליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully