וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לנדאל בחצי הגמר בטוקיו

הספרדי הציל שתי נק' משחק לפני שגבר על טרויקי 6:7, 6:4, 6:7, ויפגוש בגמר את מונפיס, שניצח 3:6, 3:6 את סטפאנק

רפאל נדאל העפיל הבוקר (שבת) כצפוי לגמר טורניר טוקיו, אך הדרך שלו לשם הייתה קשה בהרבה מהמתוכנן. המדורג ראשון בעולם, שהופתע בשבוע שעבר על ידי בן ארצו גיירמו גרסיה לופז בטורניר בנגקוק, היה קרוב להפסד סנסציוני נוסף מול הסרבי המוכשר ויקטור טרויקי, לפני שהצליח לחלץ ניצחון 6:7, 6:4, 6:7 ולתפוס את הכרטיס לגמר.

אחרי שהזיע בדרך לניצחון 6:7 במערכה הראשונה, בה ניצח עם 4:7 בשובר השוויון, נכנע נדאל 6:4 במערכה השנייה ונגרר לקרב מתיש במערכה השלישית שהלכה גם היא לשובר שוויון בו הוליך טרויקי 5:6 ולאחר מכן 6:7, אלא שנדאל הציל את שתי נקודות המשחק והמשיך לניצחון דרמטי 7:9 בשובר השוויון.

יריבו הבא של נדאל יהיה גאל מונפיס, שניצח 3:6, 3:6 את ראדק סטפאנק בחצי הגמר השני. הצרפתי העוצמתי, שהדיח ברבע הגמר את אנדי רודיק, ינסה למנוע מהשור ממאיורקה את התואר השביעי שלו העונה.

בטורניר הגברים בבייג'ינג עלה נובאק דג'וקוביץ' לגמר אחרי ניצחון 6:7, 2:6 על ג'ון אייזנר. במערכה הראשונה עוד גרר הענק האמריקאי את המדורג ראשון בטורניר לשובר שוויון, אך אחרי שהסרבי ניצח בו 1:7 הוא המשיך לטיול במערכה השנייה בדרך לגמר, שם יפגוש את דויד פרר, שניצח בחצי הגמר השני את איבן ליוביצ'יץ' 4:6, 6:4, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully