וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטוס: "נגד ישראל אנחנו חייבים איצטדיון מלא"

מאמן יוון מרוצה מהניצחון על לטביה, אבל יודע שנבחרתו רחוקה ממיצוי יכולתה: "חייבים ללחוץ את היריבה ולנצל את המצבים"

בזמן שנבחרות ישראל וקרואטיה מתכוננות למשחק ביניהן ביום שבת, משחקי המחזור השלישי בבית ו' במוקדמות יורו 2012 ייצאו לדרך כבר ביום שישי, ויוון השיגה ניצחון ראשון בקמפיין כשגברה בביתה על לטביה 0:1 ועלתה למאזן של חמש נקודות. "הגיע לנבחרת שלנו לנצח", אמר מאמן יוון פרננדו סנטוס במסיבת העיתונאים, "שלטנו לאורך כל המשחק".

הלטבים הציגו יכולת חלשה, אך יוון, למרות התמיכה הביתית, לא הצליחה להשיג ניצחון רב שערים. את מאמנה הפורטוגלי זה פחות הטריד. "בחצי הראשון היינו מתוחים וגרמנו ללטבים להאמין שהם מסוגלים להשיג תוצאה טובה", אמר סאנטוס, "ניסינו להבקיע כמה פעמים ונכשלנו, במחצית החלטנו להירגע קצת ולהאמין שהגולים יגיעו אם נגביר את הקצב. השחקנים הגיבו טוב מאוד למה שהתבקשו לבצע, וכבשנו. בעטנו המון לשער הלטבי".

יוון, שניצחה הודות לשער של ואסיליס טורוסידי בדקה ה-58, תתמודד ביום שלישי נגד ישראל. "הדבר הכי חשוב הוא להבקיע, כדי לעשות זאת אנחנו חייבים ללחוץ יותר את היריבה ולנצל את המצבים. אם מסתכלים על הסטטיסטיקה רואים שבעטנו 25 או 26 פעמים לשער לטביה לעומת 6 בעיטות שלהם", אמר סנטוס, "הדבר הכי חשוב הוא שנציג שיפור שיביא את האוהדים למגרש, נגד ישראל אנחנו חייבים איטצדיון מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully