וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: ”שיחקנו במגרש קשה וניסינו לנצח”

מאמן איטליה הצליח לצאת מרוצה מהתיקו המאופס של האזורי בצפון אירלנד. קלוזה: ”יש לי מזל בנבחרת ואין לי אותו בבאיירן”

המפגש בין גרמניה לטורקיה סומן כמפגש החם ביותר מבין משחקי מחזור המוקדמות של יורו 2012, ובצדק. הרבה פיקנטריה הייתה ביום שישי באיצטדיון האולימפי בברלין: מסוט אוזיל, הקשר ממוצא טורקי, רצה לענות לכל המבקרים מטורקיה שכינו אותו בוגד וטענו שבחר לייצג את גרמניה רק בגלל הכסף; בצד השני, אלה האחים חמיט וחליל אלטינטופ וקשר דורטמונד נורי שאהין - ילידי גרמניה שהעדיפו ללבוש את מדי טורקיה; הנבחרת של חוס הידינק, שמצידו הגדיר את המשחק כ"פסטיבל של כדורגל", חלמה על נקמה בגרמנים על ההדחה בחצי גמר יורו 2008. בסופו של דבר גרמניה הביסה את טורקיה 0:3, ועשתה זאת בזכות צמד של מירוסלב קלוזה ושער של מסוט אוזיל.

קלוזה יזכור את המשחק הזה לטובה לא רק בזכות הצמד שכבש, והניצחון, אלא גם משום שעקף את פרנץ בקנבאוור האגדי במספר ההופעות במדים הלאומיים עם 104. "אנחנו שמחים על הניצחון, אין לי מושג למה אני מצליח לכבוש בנבחרת ולא כובש בבאיירן מינכן", אמר קלוזה בסיום, "יש לי את המזל בנבחרת ואין לי אותו בבאיירן. למרות שעברתי את בקנבאוור, תמיד יהיה משהו מיוחד בשם שלו".

הקפטן פיליפ לאהם היה מרוצה אף הוא מהיכולת שהציגה גרמניה. "יש לנו תשע נקודות משלושה משחקים וניצחנו את היריבה הכי קשה שלנו בבית, עשינו פתיחה מושלמת, ואנחנו חייבים להמשיך אותה מול קזחסטן". המאמן יואכים לב החמיא לשחקניו על המשמעת והרצון שהפגינו, ואמר בסיום: "הוכחנו שאנחנו ראויים לניצחון, לא ציפיתי שננצח בהפרש כזה, היה ברור שהטורקים יילחמו על הכבוד שלהם".

במצד המאכוזב היה אפשר למצוא את מאמן טורקיה חוס הידינק, שנבחרתו טעמה את הפסדה הראשון במסגרת מוקדמות יורו 2012. "עשינו כל מה שיכולנו, אבל היו לנו בעיות", אמר ההולנדי בסיום, "ביצענו כמה טעויות, במיוחד בשער השלישי". הידינק כיוון את בירוקתו לשוער וולקן דמירל, שבעיטת שוער חלשה שלו אפשרה לקלוזה להשלים צמד. "גרמניה שיחקה מצוין, לנו היו כמה החמצות שהיינו חייבים לנצל, אנחנו נבחרת צעירה שיש לה הרבה מה ללמוד, אנחנו צריכים לדעת להגן ולנצל את המצבים אליהם אנחנו מגיעים. זה בדיוק ההבדל בין שתי הנבחרות".

פראנדלי: "אנחנו חייבים יותר נחישות ליד השער"

אחרי שני ניצחונות היה נדמה כי איטליה חוזרת מעט לעצמה, לאחר המונדיאל המביך והמביש בדרום אפריקה. אבל ההתמודדות נגד צפון אירלנד בבלפאסט, שהסתיימה ב-0:0 הזכירה לאזורי כי יש עוד הרבה מה לשפר כדי לשוב ולהיות מעצמה כפי שאיטליה הייתה. "אני מרוצה", אמר בסיום המאמן צ'זארה פראנדלי, "שיחקנו במגרש קשה, ניסינו לנצח והנענו את הכדור היטב, נלחמנו עד הסוף". האיטלקים שיחקו כדורגל התקפי והשילוב של אנטוניו קסאנו ומרקו בוריילו בהתקפה הניב כמה ניצוצות, אבל בסופו של דבר אלופת העולם לשעבר יצאה מצפון אירלנד עם נקודה אחת בלבד.

"ידענו שתהיה אווירה חמה, ושמרנו על איזון במשך 90 דקות", הוסיף פראנדלי, "שמרנו על עקביות, אבל היינו צריכים להיות יותר מדויקים בשליש הקדמי. בסך הכל אני מרוצה, בוריילו שיחק טוב וריווח לנו את המשחק. מה שאנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הוא כשאנחנו מגיעים למצב של גול, עלינו להיות יותר נחושים".

"ניסינו להבקיע לא מעט פעמים ושלטנו, אבל אני לא חושב שצריך להאשים את החלוצים בזה שלא הבקענו", אמר בלם הסקוואדרה אזורה, ג'ורג'יו קייליני. "החלוצים עבדו קשה, ועזרו בהגנה, לפעמים צריך קצת מזל כדי לכבוש ולא היה לנו את המזל הזה הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully