וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסטאר: "ווזניאקי הרוויחה את המקום הראשון ביושר"

יו"ר ה-WTA מגנה על הדנית, שעלתה למקום ה-1 על אף שלא זכתה בגרנד סלאם: "מגוון השחקניות מעולם לא היה טוב יותר"

יממה בלבד לאחר שקרוליין ווזניאקי הבטיחה את עלייתה למקום הראשון בדירוג הטניס העולמי, וכבר נשמעו ביקורות על הרמה של טניס הנשים והמחויבות של הטניסאיות בגללן עלתה טניסאית שמעולם לא זכתה בגרנד סלאם למקום הראשון בעולם. יש לציין שזו הפעם השלישית בשנתיים האחרונות שקורה דבר כזה, לאחר שילנה ינקוביץ' הסרבית ודינארה סאפינה הרוסיה עשו זאת לפניה.

היום (שישי) נשיאת ה-WTA, סטייסי אלסטאר, יצאה להגנת הסבב. "אני חושבת שקרוליין היא ספורטאית צעירה ומלהיבה", אמרה אלסטאר, "שיטת הדירוג מתגמלת ספורטאית לפי העבודה שלה לאורך 12 חודשים של עבודה המשכית. קרוליין הרוויחה את זה וניצחה יותר משחקים מכל אחת אחרת וזה מרגש מאוד שיש לנו אותה כשחקנית העתיד וכמקום הראשון בעולם. הספקות יישארו לנצח, אבל היא ראויה לתואר ותירשם בספר כמספר אחת. יש הרבה נקודות ציון בקריירה של ספורטאית והעובדה שהיא הצליחה להשיג את המקום הראשון בעולם עד גיל 20 זה מדהים".

כזכור, ווזניאקי עלתה למקום הראשון על חשבונה של סרינה וויליאמס שנחתכה מזכוכית במסעדה ונעדרה בזמן האחרון, אך הודיעה כי תשוב כבר בשבוע הבא. אלסטאר מחכה לחזרתה של האמריקנית: "מרגש לדעת שסרינה אמורה לחזור למגרש ואני מאחלת לה את כל הטוב שבעולם. חשוב שתהיה תחרות על המקום הראשון בעולם לפני שטורניר סיכום השנה בדוחא מתקיים".

אלסטאר התייחסה גם לטענות לפיהן ווזניאקי הפכה לטניסאית מספר 20 בהיסטוריה שמאיישת את המקום הראשון בעולם רק בזכות משחק הגנתי. "אני חושבת שהמגוון מעולם לא היה טוב יותר", אמרה אלסטאר, "תמיד יש שינוי והתפתחות בצורה בה שחקניות משחקות ואני חושבת שהזמן הנוכחי הוא מצוין לקהל. סרינה ו-ונוס לקחו את הרמה של הטניס למקום אחר, כמו שסטפי גראף, מרטינה נברטילובה והינגיס עשו. אני מאמינה שהדור הבא יעשה בדיוק את אותו הדבר".

בנוסף, משוכנעת אלסטאר שאצל ווזניאקי תואר גרנד סלאם הוא רק עניין של זמן: "קרוליין דיברה באופן גלוי על כך שהמטרה שלה היא לזכות בגרנד סלאם הכי מוקדם שיש. אל תשכחו שהיא רק בת 20, אבל אני חושבת שיש לפניה עוד עתיד מזהיר. שתי שחקניות בלבד הגיעו השנה לסיבוב הרביעי לפחות בכל גרנד סלאם, קרוליין ו-ונוס. נראה איך שאר השחקניות יחזרו מהפציעות שלהן, אבל אני חושבת שבשנת 2011 יהיו ימים מרגשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully