וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס, ג'רארד וריינה, כנסו אליי לרגע

הבעלים המיועדים של ליברפול, NESV, יקראו את השחקנים הבכירים לשיחה כדי להסביר להם את חשיבות הישארותם

למרות שיו"ר ליברפול מרטין ברוטון הסכים לקבל את ההצעה של NESV לרכישתה של ליברפול, העומדת על כ-300 מיליון ליש"ט, הרי שהבעלים הנוכחיים של המועדון, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, ממשיכים לנסות להערים קשיים על המעבר של הקבוצה לידי בעלים אחרים.

בכל אופן, ב-NESV כבר חושבים על הבאות ובחברה, שעשויה להשתלט על ליברפול, ייקראו בקרוב מאוד לשיחה את השחקנים הבכירים של המועדון, השוער פפה ריינה הקפטן סטיבן ג'רארד והחלוץ פרננדו טורס, כך מפרסם "דיילי מירור". בחברה רוצים לשמר את השלד הקיים עם השחקנים הבכירים של הקבוצה ועליהם להוסיף מספר שחקנים חדשים.

מקור המקורב ל-NESV צוטט ב"דיילי מירור": בחברה רוצים להבהיר באופן חד משמעי שהם שחקני מפתח במועדון. הם מבינים שניצחונות יביאו פיתוח כלכלי למועדון ולהפך, ובגלל זה כל כך חשוב להשאיר אותם בקבוצה. חשוב מאוד לדבר באופן ישיר ובהקדם האפשרי עם דמויות המפתח במועדון. זה כבר היה קורה אם העסקה לא הייתה מתמשכת כל כך לאור קשיים בירוקרטיים ומשפטיים".

מי שכבר מתחיל לחכך ידיו בהנאה, לאור המזומנים שאמורים להישפך עליו כמו גשם הוא המנג'ר האדום רוי הודג'סון. "אני מאושר שעסקה זו תצא לפועל", אמר הודג'סון. "זה נמשך זמן ואני יודע כמה קשה עבדה ההנהלה להביא את העסקה. אנחנו יודעים מה אנחנו חייבים לעשות. אנחנו צריכים שחקנים חדשים לקבוצה, כי כרגע יש לנו כמה עמדות בעייתיות. ביקשתי מהאוהדים כשהגעתי למועדון 'סבלנות', אמון ואמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully