וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: יפן ניצחה 0:1 את ארגנטינה

אוקזאקי הימם את האלביסלסטה. מסי רוצה שבאטיסטה יישאר מאמן הנבחרת. ריקלמה: "בוקה לא יכולה לשחק גרוע יותר"

נבחרת ארגנטינה נוצחה היום (שישי), לראשונה בתולדותיה, על ידי נבחרתה של יפן במשחק ידידות שנערך בין שתי הנבחרות. שינג'י אוקזאקי כבש את שער הניצחון (19), שהשתלט והרשית השמטה של שוער האלביסלסטה סרחיו רומרו, בעוד שחקני ההגנה של ארגנטינה היו איטיים להגיב. לאונל מסי היה כמעט האיש היחיד בנבחרת הארגנטינאית שניסה לסכן את שער היריבה, אך ללא עזרת חבריו כשל לכבוש.

בתוך כך, התאחדות הארגנטינאית אמורה להחליט בחודשים הבאים מיהו האיש שיישא בנטל הנבחרת הלאומית, כשכרגע מי שמאמן אותה, לפחות באופן זמני וייתכן שיהפוך לקבוע, הוא סרחיו באטיסטה. מי ששוב יצא לתמוך במועמדותו לאמן את הנבחרת ולהוביל אותה בשנים הקרובות הוא כוכב הנבחרת וברצלונה מסי, לאחר שהשניים שיתפו פעולה בצורה מצלחת ביותר בנבחרת האולימפית של האלביסלסטה.

"אני", הצהיר מסי קבל עם ועדה, "רוצה שבאטיסטה יישאר המאמן בגלל שאנחנו מרגישים נוח איתו. אני אוהב איך שאנחנו משחקים, אנחנו מכירים זה זמן רב. האווירה בנבחרת טובה מאוד".

מסי אף התייחס לשאלה האם ישתתף בטורניר הקופה אמריקה שייערץ בקיץ 2011 במכורה, ואמר: "אנחנו לא יכולים להחמיץ את הסיכוי לשחק בטורניר בבית שלנו ולנצח אותו. זו הזדמנות טובה ונחמדה עבורנו לשמח את האנשים ולהביא להם אושר". אמנם זו "רק" הקופה אמריקה, אבל אחרי המונדיאל הכושל בדרום אפריקה כל תואר יתקבל בברכה בארגנטינה.

ריקלמה מבקר את שיטת הליגה הקצרה

בוקה ג'וניורס מדשדשת העונה כהוגן בטורניר האפרטורה של ארגנטינה, והמאסטרו הפצוע שלה חואן רומן ריקלמה נשמע אובד עצות. "יותר גרוע מזה כבר אי אפשר לשחק", רואה ריקלמה את הצד החיובי בעניין.

"אין לנו סגנון, כשאוהד מגיע לאצטדיון הוא לא יודע כרגע למה לצפות", הוסיף בעצב הקשר המחונן. "עדיין לא מצאנו דרך לשחק בה. מעל הכל אני אוהד של הקבוצה, וזה מדאיג אותי מאוד. אנחנו צריכים לחשוב על כל משחק בנפרד, למצוא את הקצב שלנו ולשחק טוב שבוע אחד ורע בשבוע האחר".

ריקלמה, הסובל מבעיה בברכו, ביקר את שיטת הליגה הקצרה בארגנטינה כשאמר: "כל שנה זה גורם לעוד נזק לליגה". על חזרתו למגרשים הוסיף: "אני יודע שכאשר אהיה כשיר במאת האחוזים, אני אהיה חלק חשוב מהקבוצה. אני משתעמם בימי ראשון כאשר אני לא משחק, זה לא אולי לא יפה לומר את זה למשפחה שלי אבל אני רוצה לשחק כדורגל".

עדכון ראשון 10:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully