וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: רפאל נדאל עלה לחצי הגמר

הספרדי ניצח 4:6, 1:6 את טורסנוב ויפגוש את טרויצקי. מונפיס ניצח 6:7, 6:4, 6:7 את רודיק, מארי הובסה 6:3, 2:6 ע"י ליוביצ'יץ'

רפאל נדאל, המדורג מספר אחת בעולם, ניצח הבוקר (שישי) 4:6, 1:6 את דימיטרי טורסנוב הרוסי ברבע גמר טורניר טוקיו. השור ממאיורקה יפגוש בסיבוב הבא את ויקטור טרויצקי הסרבי, שניצח 2:6, 6:3, 4:6 את גיירמו גארסיה לופז הספרדי, שניצח את נדאל בשבוע שעבר.

ברבע גמר נוסף נרשמה מיני הפתעה כשגאל מונפיס הצרפתי ניצח 6:7, 6:4, 6:7 את אנדי רודיק ועלה לחצי גמר אליפות יפן הפתוחה. האמריקני הצליח להציל שלוש נקודות משחק נגדו, אך מונפיס הצליח לסיים את המשחק עם פורהנד דאון דה ליין קטלני. הצרפתי הפיזי ישחק בחצי הגמר מול ראדק סטפאנק הצ'כי, שעבר סיבוב לאחר שיריבו הצפוי יארקו ניימינן פרש בשל חום גבוה.

המדורג מספר שתיים בעולם, נובאק דג'וקוביץ', ניצח הלילה (בין חמישי לשישי) בקלות 3:6, 2:6 את ז'יל סימון הצרפתי (43 בעולם) ועלה לחצי גמר אליפות סין הפתוחה בבייג'ינג, מסבב ה-500 של ה-ATP. הסרבי, לו זה היה ניצחון חמישי ברציפות על סימון, הציל שבע נקודות שבירה בהן נתקל ב-84 דקות המשחק. דג'וקוביץ' בן ה-23 מחפש תואר שני השנה, לאחר שזכה בטורניר דובאי עם ניצחון על מיכאיל יוז'ני בגמר. עכשיו, הסרבי יתמודד מול ג'ון איזנר, שגבר 6:7, 4:6 על ניקולאי דוידנקו.

אחד הדברים שהכי הפריעו לשני הטניסאים היה דווקא איכות האוויר האיומה בבייג'ינג. "מיכל של חמצן או משהו כזה על הספסל היה יכול להיות נפלא", אמר הסרבי, "אבל אין לנו את זה. כנראה שאצטרך להתרגל לזה".

ברבע גמר נוסף בבייג'ינג, ניצח דויד פרר הספרדי 2:6, 4:6 את רובין סודרלינג השבדי והוא יפגוש בשלב הבא את איוון ליוביצ'יץ', שהביס 3:6, 2:6 את אנדי מארי הבריטי.

בנשים: זבונרבה ממשיכה לדרוס

קרוליין ווזניאקי, שהבטיחה אתמול את המקום הראשון בעולם אחרי ניצחון על פטרה קביטובה הצ'כית, לא מעדה גם ברבע הגמר וניצחה 6:7, 4:6 את אנה איבנוביץ'. הסרבית, ששיחקה נפלא בטורניר ונמצאת בכושר מצוין, שיחקה טוב, אך הדנית לא התרגשה ולמרות שנפלה ונפצעה בברכה הצליחה לנצח ולהבטיח לעצמה מקום בחצי הגמר.

ורה זבונרבה, הפינליסטית של ווימבלדון ואליפות ארצות הברית השנה, דרסה 0:6, 2:6 את אלופת הרולאן גארוס פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה. "ברור שזה לא משחק לו את מצפה מול זוכת גרנד סלאם", אמר הרוסיה הלוהטת, "אבל בסך הכל שיחקתי טוב מאוד. התחלתי מצוין והייתי מסוגלת לשמור על הרמה שלי מהכדור הראשון עד הכדור האחרון ולא נתתי לה סיכוי להיכנס למשחק". הרוסיה תפגוש בחצי הגמר את נה לי הסינית, שניצחה 6:7, 3:6 את אנסטסיה סבאסטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully