וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני, בשביל זה הביאו אותך?

מאמן מנצ'סטר סיטי טוען ש"צלסי תזכה באליפות". האם התכוון לכך באמת או שמא הוא מנסה להוריד את הלחץ מקבוצתו?

כאשר השייחים הערבים השתלטו על מנצ'סטר סיטי, אחד הדברים הראשונים שהם עשו זה היה להביא את המאמן רוברטו מאנצ'יני שיריץ את הקבוצה קדימה, אל עבר תואר האליפות הנכסף. אחרי שעשה זאת לא אחת עם אינטר באיטליה, קיוו הרוכשים של הסיטיזנס, שהביאו לו כמעט כל שחקן שהוא רצה בקיץ, שהוא יעשה כן באנגליה, אבל כנראה שהוא מוכיח שהוא לוזר לא קטן, או שהוא רק ריאלי ולא חושש להפגין זאת.

"צ'לסי היא הקבוצה החזקה בליגה האנגלית", אמר בצורה די מפתיעה המאמן בעל אחד הסגלים הכי טובים בליגה. "מבחינה טכנית, רק ארסנל יכולה להשתוות אליה, אבל לצ'לסי יש עוצמה מבחינה פיזית. זה ההבדל היחיד ומה שמעניק פער לטובתה.

"לאחר המשחק שלנו מול צ'לסי (סיטי ניצחה, כזכור, 0:1) חשף מאנצ'יני מה הוא אמר למאמן הכחולים קרלו אנצ'לוטי: "אמרתי לו: 'ניצחתי אותך, אבל אתה תזכה בפרמיירליג, כך שאתה יותר טוב ממני, למעשה', ואני עדיין חושב שצ'לסי תזכה בליגה.

"הבעלים של הקבוצה יהיו שמחים ממקום שלישי או רביעי העונה, בגלל שהמטרה שלנו זה להתברג בליגת האלופות בעונה הבאה", הוסיף מאנצי'ני, שבכל זאת אולי קצת מאמין שאפשר להשיג תואר: "אבל אם המועדונים הגדולים יתקשו, מי יודע. שוחחתי עם השייח, וכיניתי אותו כמובן: 'הוד מעלתו', אבל מי שנמצא איתי בקשר ישיר הוא יו"ר המועדון חלדון אל מובארק".

ובינתיים בשורות לא כל כך טובות בגזרת הסיטי מגיעות כאשר מתברר שלתכולים תהיה בעיה להתחרות באירופה החל מ-2013. לסיטי נרשמו הפסדים של 121.3 מיליון ליש"ט ב-2009/10, כשב-2010/11 צפויים לה הפסדים של 130 מיליון. על פי 'אינדיפנדנט', אופ"א כבר הזהירה את מנצ'סטר סיטי מבזבוזים והודיעה לה שהם לא יימחקו מהחשבונות של השנה הבאה.

* חשבתם שרוכשים אמריקנים הביאו צרות רק לליברפול? כדאי שתחשבו שוב. מנצ'סטר יונייטד אמנם צפויה להודיע על רווחים של 100 מיליון ליש"ט בשנה האחרונה, אך עדיין הסכום הזה אמור להיות בצל של הפסדים כוללים של 60 מיליון ליש"ט. מה שמסביר את המאזנים המשונים האלה, זו העובדה שהבעלים מעוררי המחלוקת של השדים האדומים, משפחת גלייזר, נאלצים להחזיר חובות שנאמדים בסכום של 509 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully