וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנזס: "מה שחשוב זה להמשיך לבנות את הביטחון"

מאמן ברזיל פחות הסתכל על ה-0:3 מול אירן, אלא יותר על התמונה הכוללת ומנסה לגבש הרכב. פאטו: "מרוצים מההופעה"

נבחרת ברזיל המשיכה אמש (חמישי) במשחקי ההכנה שלה. הסלסאו ערכו משחק מול ידידתם הטובה, אירן, וגברו עליה 0:3 משערים של דני אלבס (14), פאטו (69) ונילמאר (90) הבקיעו במשחק שנערך באבו דאבי.

"כרגע, אנחנו באמצעו של תהליך לבחון שחקנים", אמר לאחר המשחק מאמן נבחרת ברזיל מאנו מנזס. "אנחנו בשלב התחלתי מאוד של בניית נבחרת חדשה, ויש לנו עבודה רבה עוד לעשות. נמשיך לעשות את הניסויים בנבחרת בשאר משחקי הידידות שיש לנו נגד אוקראינה וארגנטינה, כך שנוכל לראות למי יש פוטנציאל להיות בנבחרת.

"זה היה חשוב שננקוט גישה אחרת במשחק כי איראן הגיעה כדי להסתגר", הוסיף מנזס. ערכתי שינוי טקטי במחצית השנייה בגלל שהתקשינו במשחק ההתקפי הרגיל שלנו. פליפה קאוטיניו היה מבודד מדי בחוד ורוביניו היה יותר מדי בצד, לפיכך היה עומס רב על קרלוס אדוארדו במרכז המגרש".

לקראת המשחק הבא של הנבחרת הדרום אמריקאית נגד אוקראינה אמר מנזס: "זו נבחרת שמשחקת ברמה גבוהה מאוד והיא יותר מנוסה. זה יהיה משחק קשה ותחרותי יותר. אולי נפתח עם אדריאנו מברצלונה במשחק. אולי נפתח עם שני חלוצים, נחשוב על כל הדברים הללו. מה שחשוב זה להמשיך לבנות את הביטחון של הקבוצה".


אלשנדרה פאטו, אחד מהשחקנים החדשים של מנזס בנבחרת שלא קיבל את הקרדיט בתקופתו של דונגה, אמר: "אנחנו מרוצים מההופעה שלנו נגד אירן, שהיה משחק מאוד קשה לשחק. אנחנו גם מרוצים מהתצוגה של השחקנים הפחות מנוסים שלנו בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully