וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני מתגעגע לכדורגל האנגלי, שמתגעגע אליי"

מאמן ריאל עדיין עסוק בעבר, ומביע שביעות רצון ממרסלו: "כעת אני מאוהב בו". זאנטי מצפה להגעת קאקה. חימנז מונה לא.א.ק

ז'וזה מוריניו לא שקט ומתברר שהוא מאוד מתגעגע לכדורגל האנגלי. מאמנה של ריאל מדריד, שלא הסתדר באיטליה וזכה לביקורות רבות למרות ההצלחה עם אינטר, כשבשנה שעברה השלים איתה טרבל מדהים, נאלץ להתמודד גם עם ביקורות בספרד.

"אני מתגעגע לכדורגל האנגלי והכדורגל האנגלי מתגעגע אליי", מספר 'המיוחד' בראיון ל'אס'. "אני אוהב את הכדורגל האנגלי מכיוון שהמשחקים נמשכים רק 90 דקות. בספרד ובאיטליה המשחקים מתחילים לפני ומסתיימים אחרי".

מעבר לכך, מוריניו נשאל גם על שביעות רצונו ממרסלו הצעיר ועל השתלבותו כמגן שמאלי. "לא אהבתי את מרסלו מכיוון שהרגשתי שהוא הכל חוץ ממגן", מוסיף הפורטוגלי. "עכשיו אני מאוהב בו. כשאומרים שריאל רוצה להחתים שחקן אחר, אני אומר שאני לא רוצה מגן שמאלי אחר. יש לו איכויות התקפיות והגנתיות והוא צומח".

ובינתיים 'אס' גם מפרסם כי יובנטוס סימנה לה למטרה את צירופו של קארים בנזמה בחלון ההעברות של ינואר. אצל הגברת הזקנה מעריכים שהם מסוגלים להחתים את החלוץ בן ה-22 בסכום נמוך מזה ששילמה ריאל לליון כשרכשה אותו. בין השאר דווח גם שמנצ'סטר יונייטד לוטשת עיניים בנוגע לצרפתי.

בגזרת קאקה נראה שבאינטר התלהבו מהאפשרות שהקשר הברזילאי יגיע אחרי שפורסם כי מוריניו לא יעמוד בדרכו אם תתבשל עסקה בעניינו. מי שמתלהב מאוד מהרעיון הוא חאבייר זאנטי, שמצפה לו בזרועות פתוחות. "אנחנו מדברים על אליפות, והוא יהיה תוספת משמעותית לקבוצה שהיא כבר חזקה", אמר זאנטי. "אלופים תמיד מתקבלים בברכה, מכיוון שהם כבר יודעים איך לשחק עם אלופים אחרים. לכן אני לא חושב שתהיה כל בעיה שקאקה ישחק לצד ווסלי סניידר".

* המאמן מנולו חימנז, שפוטר לא מכבר מסביליה הספרדית לאחר מספר תוצאות כושלות עימה מתחילת העונה, חתם בא.א.ק אתונה היוונית ויוביל אותה בשנתיים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully