וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול: "כשחבריך מנצחים אותך, אתה שמח עבורם"

הלייקרס אמנם הפסידו לברצלונה, אבל הסנטר הספרדי היה מאושר עבור חבריו לשעבר. ג'קסון על קובי: "הוא עוד לא מוכן"

לזה לוס אנג'לס לייקרס לא כל כך ציפתה. אלופת ה-NBA הגיעה לברצלונה למשחק נגד אלופת אירופה בקרב בין אלופות יבשת צפון אמריקה ואירופה ונוצחה על ידי הקבוצה הקטלאנית 92:88. קובי בריאנט שיחק קרוב ל-25 דקות ולא נראה חד, כאשר הוא עדיין סוחב פציעה בברכו, כשקלע 2 מ-15 מהשדה וסיים את המשחק עם 15 נקודות, רובן מקו העונשין.

"הוא עוד לא מוכן לשחק", אמר עליו מאמנו פיל ג'קסון. "הוא משחק לאור הרצון הטוב שלו לעזור לחברים שלו ולהראות לצופים את הנוכחות שלו על הפרקט". במצב של פיגור בן שתי נקודות, 5:41 דקות לסיומו של המשחק, ביקש קובי מג'קסון לשוב למשחק. "לא התכוונתי להחזיר אותו לשחק", אמר ג'קסון, "אבל הוא ביקש ממני לשוב, ואמרתי: 'בסדר, אם אתה מרגיש שאתה צריך לתרום'". כידוע, החזרה שלו קובי לפרקט לא הועילה לקבוצתו.

ג'קסון התייחס גם למשחק: "ברצלונה שיחקה הרבה יותר טוב ברבע האחרון של המשחק. ציפינו שהם לא ייסגו לאחור ושהם יהיו מאוד פיזיים במשחק שלהם. הם עשו עבודה טובה מאוד עם דאבל טים על פאו גאסול.

"הברך שלי הייתה בסדר", אמר קובי עצמו בסיום. "הרגשתי טוב, לא חשתי כאבים או רגישות, כך שאני חייב להחזיר את עצמי חזרה לקצב, לכושר משחק. זה המשחק הראשון שלי בו שיחקתי ממש חזק, מאז משחק מספר 7 בגמר ה-NBA". בריאנט אמר: "הדבר הראשון ששמים לב אליו הוא הקהל. זה היה נהדר לראות אולם מלא".

פאו גאסול, הסנטר של הלייקרס ואקס ברצלונה, שב למגרש בו גדל, אבל גם הוא לא הצליח לעזור לצהובים, למרות שתפר 25 נקודות במשחק. "זה עדיין מוקדם עבורנו מאוד", תירץ גאסול את ההפסד. "יש לנו כעת רק כשבועיים להתכונן ולרוץ ביחד ולחזור לכושר משחק כאשר העונה הרגילה תיפתח.

"אתה תמיד רוצה לנצח, אבל זה היה משחק מרגש. זו הייתה הרגשה נהדרת לקבל תמיכה כזו רחבה מהקהל", הוסיף גאסול, "אחרי כל כך הרבה שנים בארה"ב. אני גאה מאוד על הדרך שבה קיבלו אותי כאן. הפסדנו, אבל כאשר החברים שלך מנצחים אותך, אתה שמח עבורם".

חואן קרלוס נבארו, שכמו תמיד נתן משחק מצוין עם 25 נקודות ו-6 אסיסטים, אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק פיזי. חרף העובדה שהחמצנו זריקות רבות מבחוץ, הצלחנו להישאר במשחק ולנצח לבסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully