וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו נוצחה, כספי קלע רק 4 נקודות

הקינגס הפסידו 120:88 לקליפרס. הישראלי, שלא פתח בחמישייה: "אסור לנו להפסיד כך בבית". ניצחונות לבוסטון ודאלאס

קדם עונת ה-NBA יצאה לדרך עם משחקי הכנה כבר בתחילת השבוע, כשהלילה (בין חמישי לשישי) סקרמנטו קינגס והפורוורד הישראלי שלה עמרי כספי ערכו את משחקם השני, ולאחר הפתיחה הטובה עם הניצחון על הסאנס, נוצחו באולמם הביתי, ארקו ארינה. הקינגס שיחקו נגד לוס אנג'לס קליפרס 120:88, כספי עצמו, שלא פתח בחמישייה כפי שהתבטא קודם לכן שזו המטרה שלו העונה, שיחק קצת יותר מ-22 דקות, קלע 4 נקודות בלבד (1 מ-5 ל-2, 0 מ-1 ל-3, 2 מ-4 מהקו), הוריד 5 ריבאונדים, חילק 2 אסיסטים ואיבד כדור אחד.

"לא שיחקנו מספיק טוב בהגנה וברבע השני הם הובילו כבר ב-25 נקודות", ניתח כספי בסיום, "אנחנו פשוט צריכים ללמוד מהמשחק הזה. כולם צריכים לצפות בקלטת של המשחק הזה וללמוד מהטעויות שלהם. אסור לנו לתת לקבוצות לנצח אותנו בכזו קלות באולם הביתי שלנו".

כספי התייחס גם לעובדה שהקינגס נאלצה להסתדר ללא בנו אודריך וטייריק אוונס. "הם שני הרכזים המנוסים שיש לנו", אמר הפורוורד, "היום היה קצת שונה בלעדיהם, להתקפה שלנו לא היה את השטף הרגיל".

הקליפרס, בתצוגה התקפית מצוינת, לא ירדו באף רבע מתחת 28 נקודות, כאשר ברבע הראשון הם קלעו 33 והוליכו 24:33. ברבע השני הקבוצה מעיר המלאכים התפוצצה על המלכים עם 14:30 ומשם שייטו בקלילות לניצחון. כריס קיימאן קלע 20 נקודות והוריד 8 ריבאונדים, בלייק גריפין, שהחמיץ את כל העונה שעברה, הוסיף 18 נקודות וקטף 13 ריבאונדים, כאשר את מרבית הנזק לסקרמנטו הם עשו במהלכה של המחצית הראשונה.

דימרקוס קאסינס, שפתח בחמישייה של הקינגס, הוליך את קלעי הקבוצה עם 15 נקודות ב-21 נקודות, קייל לאנדרי, שעלה מהספסל, הוסיף 14 משלו, טייריק אוונס ולות'ר היד הוסיפו 11 נקודות כל אחד.

נוביצקי בכושר של אמצע עונה

אחת הקבוצות המעניינות של הליגה העונה, בוסטון סלטיקס שצירפה את שאקיל אוניל, גברה במשחק חוץ 92:96 על ניו ג'רזי נטס. למרות פתיחה מהממת של הקבוצה מניו ג'רזי עם רבע ראשון של 19:28, התאוששה הקבוצה של דוק ריברס לאחר 26:37 ברבע השני. הנטס השוו ל-90:90 דקה לסיום, אבל משם הירוקים לקחו את המשחק על הגב, כאשר מרקיס דניאלס תפר שלשה 35 שניות לסיום, והסלטיקס השיגו ניצחון שני במשחקי ההכנה. גלן דייויס הוביל מהספסל עם 20 נקודות, נייט רובינסון קלע 17 נקודות, פול פירס, שפתח בחמישייה ושיחק פחות מ-18 דקות, קלע 15 נקודות, שאק שיחק קצת יותר מ-11 דקות וקלע 8. ברוק לופז הנהדר קלע 23 לנטס, טרנס וויליאמס עם 17.

דאלאס מבריקס ניצחה 83:88 את שיקגו בולס, כאשר דירק נוביצקי כבר הראה שהוא בכושר מעולה לקראת העונה הבאה כשקלע 30 נקודות והוריד 10 ריבאונדים, קארון באטלר סייע לו עם 22 נקודות בסך הכול, 14 מתוכן ברבע הרביעי. דרק רוז הוביל את שיקגו המתחדשת, שספגה לאחרונה חדשה רעה עם פציעתו של קרלוס בוזר והיעדרותו לתקופה מהפרקט. הסנטר ג'ואקים נואה, שסיכם לחוזה לחמש שני תמורת 60 מיליון דולר ביום ראשון האחרון, קלע 13 נקודות, הוריד 8 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים.

המשחקים בין יוסטון רוקטס וסן אנטוניו תמיד ניחנים בנינוח נוסטלגי טוב, כאשר הפעם הייתה זו ידם של הרוקטס על העליונה עם 87:90 על הספרס. קווין מרטין תפר 21 לטילים, ג'ורדן היל הוסיף 16 נקודות, מן העבר השני דג'ואן בלייר סיים את המשחק עבור הספרס עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים, טוני פארקר ומרקוס קוזין קלעו 10 נקודות כל אחד.

במשחקים נוספים, אטלנטה הוקס הפסידה בביתה 115:111 לממפיס גריזליס, קליבלנד קאבלירס, שצריכה להתרגל לחיים ללא לברון ג'יימס, נוצחה בביתה על ישי וושינגטון וויזארדס 97:83. יוטה ג'אז ניצחה בביתה את פורטלנד טריילבלייזרס 96:100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully