וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה ניצחה את לוס אנג'לס לייקרס 88:92

אלופת אירופה לא התחשבה באלופת ה-NBA והשיגה ניצחון יוקרתי במיוחד. פיט מייקל סיים עם 26, 25 נק' לגאסול

ישנם לא מעט משחקי אימון מסקרנים במסגרת משחקי טרום העונה של ה-NBA: השלישייה החדשה של ההיט, הופעת הבכורה של שאקיל בבוסטון וכמובן עמרי כספי בסקרמנטו, אבל עושה רושם שאחד המשחקים המעניינים ביותר התקיים הערב (חמישי) בברצלונה, שם אירחה אלופת אירופה את אלופת ה-NBA, הלוס אנג'לס לייקרס, לקרב בין יבשתי. מעבר למפגש הפיקנטי בין שתי האלופות, היתה זו ההזדמנות של ריקי רוביו, שנבחר בדראפט על ידי מינסוטה להתמודד מול קבוצה מהליגה הטובה בעולם, בעוד פאו גאסול זכה לחזור ולשחק מול קבוצתו לשעבר והקהל הביתי. אלא שבסיום היתה ידה של ברצלונה על העליונה כשניצחה 88:92, והראתה שלמרות איבוד האליפות בליגה, היא עדיין הקבוצה הטובה באירופה, ואחת הטובות בעולם.

גאסול הרגיש כמו בבית בפתיחה, והבהיר מהר מאוד שהמשימה של ברצלונה לא הולכת להיות פשוטה, עם רצף של מהלכים מצויינים מתחת לסל ודאנק גדול בהמשך, שהעלה את הלייקרס ל-10:16. חואן קרלוס נבארו וחבריו לא נבהלו, ויחד עם עזרה מפיט מייקל העלה את המארחים ליתרון ראשון 20:21, לפני שהאורחים ירדו ביתרון 21:24 בסיום הרבע הראשון. מייקל המשיך את היכולת הטובה שלו גם ברבע השני, והמארחים ניצלו את העובדה שבריאנט קיבל מנוחה בכדי לרדת ביתרון נקודה, 44:45 במחצית.

בריאנט מצא את סל השדה הראשון שלו רק באמצע הרבע השלישי, אז סחט גם עבירה ממייקל, והעלה את האורחים ליתרון 11. ברצלונה חזרה למשחק עם ריצת 1:14 נהדרת כשהיא מציגה כדורסל קבוצתי במיוחד, ומענישה את האורחים מחוץ לקשת בדרך לנטילת היתרון, אבל מהלך נהדר של סל ועבירה מידיו של פאו גאסול הוריד את הלייקרס ביתרון 68:70 לקראת הרבע האחרון. שלשה גדולה של נבארו העלתה את ברצלונה ליתרון, 6 דקות לסיום. האורחים לא מצאו את עצמם בהתקפה ובינתיים נבארו העלה את ברצלונה ל-78:84, 2:25 דקות לסיום. בפיגור 3 ניסה בריאנט פעמיים להשוות מחוץ לקשת אך ללא הצלחה. אודום צימק מהקו, אבל נבארו קבר שתי זריקות עונשין, והחטאה מהקו של בריאנט איפשרה לספרדים לחגוג את הניצחון היוקרתי.

פיט מייקל הוליך את קלעי ברצלונה עם משחק גדול של 26 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, בעוד חואן קרלוס נבארו היה שם עם 25 נקודות כשהוא מחלק גם 6 אסיסטים. ללייקרס היה בעיקר את פאו גאסול שקלע 25 נקודות ואסף 10 ריבאונדים, אבל לא מספיק מקובי בריאנט, שסיים רק עם 15 נקודות, אבל 11 מהן הגיעו מהקו, והשאר נקלעו בערב מזוויע של 2 מ-15 מהשדה. הלייקרס אגב לא הצליחו לקלוע ולו שלשה אחת בכל הערב (0 מ-14).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully