וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ווטסון הושעה ממשחק פתיחת העונה

7.10.2010 / 20:50

המתאזרח של נתניה הורחק במשחק מול בני השרון, ונענש בבית הדין. הקבוצה ניצחה 71:78 את גלבוע/גליל במשחק אימון

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל דן הערב (חמישי) בעניינו של כריס ווטסון שהורחק במשחק האימון בין ברק נתניה לבני השרון, והרחיק את השחקן ממשחק ליגה אחד בפועל, שני משחקי ליגה על תנאי, וקנס כספי על סך 15 אלף שקל. בנתניה הגיעו הערב לדיון בתקווה כי עונש ההרחקה האוטומטי שהוסר מהתקנון ימנע מהשחקן להעדר מהמחזור הראשון מול מכבי ראשון לציון בעוד כשבוע וחצי, אך הדיינים החליטו למרות זאת להרחיק את המתאזרח מהמשחק.

ווטסון הורחק לאחר שבמהלך משחק ההכנה הראשון של שתי הקבוצות תקף את רון סטיל מבני השרון, חנק אותו, והצמיד אותו לרצפה. לאחר מכן ניסה ווטסון לתקוף את סטיל באגרופים, והורחק על ידי השופט משה ביטון. בסיום המשחק התנצל ווטסון בפני סטיל ובפני אנשי נתניה ובני השרון על התקרית. מי שעוד יעמוד בשבוע הבא לועדת משמעת הוא עוזר מאמן ראשון לציון רועי חגי שהורחק במשחק האימון מול גלבוע/גליל לאחר דין ודברים בינו לבין השופט עומר אסתרון.

בתגובה לעונש שקיבל ווטסון על התנהגותו מסרה הנהלת נתניה: "הנהלת נתניה רואה חוסר פרופרוציה בחומרת העונש שווטסון קיבל. האירוע קרה במשחק אימון כאשר בסוף המשחק נערכה סולחה בין ווטסון לרון סטיל. הנהלת הקבוצה תפנה למנהלת הליגה בבקשה לערער על עונש ההרחקה של השחקן ממשחק ליגה.

בתוך כך קיימה הערב ברק נתניה משחק אימון נוסף, בו ניצחה 71:78 את האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון. נתניה שלטה לאורך כל המשחק ונהנתה מ-19 נקודות של אדריאן בנקס ו-13 של רומאו טראוויס. אריק מקולום הוסיף 11, אלטון בראון 10, מוטי מוסקוביץ' ורון הווארד תרמו 6 נקודות כל אחד. לגליל הרבה לקלוע טיילר ווילקרסון עם 16 נקודות, בעוד רודני גרין וליאו ליונס הוסיפו 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully