וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל הביסה 0:3 את אירן

המפגש הראשון אי פעם בין שתי הנבחרות הסתיים בניצחון קל לסלסאו. דני אלבס (14), פאטו (69) ונילמאר (90) הבקיעו

בפעם הראשונה בהיסטוריה פגשה הערב (חמישי) נבחרת אירן את ברזיל המפוארת במשחק ידידות שנערך באבו דאבי. עבור האירנים היה זה סוג של התגשמות חלום, חרף העובדה כי המשחק לא נערך על אדמתם, והם ראו בזה יותר מעוד משחק הכנה לקראת אליפות אסיה המתקרבת. לצערם, הסיום דמה יותר לסיוט, כשברזיל הביסה אותם 0:3. ביום שני הסלסאו יקיימו עוד משחק ידידות, הפעם בלונדון מול אוקראינה.

ברזיל החלה את עידן מאנו מנזס עם ניצחון של 0:2 על ארצות הברית, כשהמאמן המשיך גם הפעם ברענון השורות. שחקני הרכב כמו לוסיו, מייקון, פליפה מלו ודייגו קיבלו מנוחה, כשגם רונאלדיניו (סיבות מקצועיות), קאקה (פציעה) וניימאר (בעקבות השעייתו בסנטוס) נשארו בחוץ. ויקטור, שוערה של גרמיו, רשם משחק בינלאומי שני בין הקורות, כשבמרכז ההגנה פתח דויד לואיז מבנפיקה. מי שזכו להופעת בכורה בנבחרת היו קרלוס אדוארדו (רובין קאזאן) ופיליפה קוטיניו (אינטר), כשאת סרט הקפטן קיבל רוביניו.

אירן פתחה בהתלהבות גדולה ואף כבשה שער שנפסל שלא בצדק, אבל בדקה ה-14 דני אלבס עשה סדר. המגן הימני של ברצלונה סובב כדור חופשי נפלא מ-25 מטרים מעל החומה, לקורה ופנימה. השוער מהדי רחמאטי לא יכול היה להושיע. דקה לאחר מכן פאטו היה צריך להכפיל את התוצאה, אבל חוסרו חיידארי הציל מהקו. בדקה ה-19 רוביניו נעץ כדור בקורה אחרי מהלך נהדר של המגן השמאלי אנדרה סנטוס, ואת הריבאונד הצליח איכשהו פאטו לבעוט החוצה.

גם המחצית השנייה החלה עם יוזמה מצידה של אירן, שכמעט איזנה את התוצאה. ג'אבד נקונאם שלח כדור לעמוד אחרי מצב נייח, וראמירס הציל מהקו את השוויון בדקה ה-47. חמש דקות חלפו והמחמיצן הגדול של המשחק, פאטו, נעצר מחמישה מטרים על ידי רחמאטי. אחרי שלל ההחטאות, חלוצה של מילאן מצא את הרשת בדקה ה-69 כששבר מלכודת נבדל של האירנים וקבע 0:2.

מנזס ערך במחצית השנייה גם כמה חילופים חברתיים, כשהעניק דקות בכורה בנבחרת לצעירים רבר (אתלטיקו מיניירו), ג'וליאנו (אינטרנסיונל), ווסלי (ורדר ברמן) ואליאס (קורינתיאנס), אבל דווק נילמאר המשיך את כושרו המצוין ונעץ מקרוב את השלישי בתוספת הזמן. באירן כוונו הזרקורים לעבר קרים באגרי, סגן מלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים, שנכנס בדקה ה-72 להופעת הפרידה שלו מהנבחרת בגיל 36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully