וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראניץ': "ישראל יריבה קלה יותר מיוון"

הקשר נלחם על המקום האחרון בהרכב קרואטיה ומצהיר: "נשחק פתוח וניקח את הנקודות". רונייה: "זה מצוין שבניון לא משחק"

גם בקרואטיה ממשיכים לספור את הימים לקראת המשחק במוצאי שבת באצטדיון רמת גן מול ישראל. הקרואטים ינחתו בארץ מחר בצהריים (שישי) ובינתיים המשיכו במסיבות העיתונאים היומיות שלהם, כשהפעם התייצבו מול המיקרופונים השוער ודראן רונייה והמגן/קשר דניאל פראניץ'.

לפני ארבע שנים, באותו משחק בו ניצחה קרואטיה 3:4 ברמת גן, ערך רונייה את הופעת הבכורה שלו בין הקורות וספג ביקורות רבות בעיקר על השער הראשון. "אני זוכר את המשחק הזה, נתקעתי מחוץ לשער", אמר השוער בחיוך. "הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו אז - זה גם הדבר הכי חשוב כרגע. כל משחק קריטי, אנחנו רוצים את כל שלוש הנקודות, אבל העיקר לא להפסיד".

השוער הוותיק, שמשחק בשנים האחרונות בלאנס הצרפתית, התייחס להיעדרותו של יוסי בניון והציג גישה שונה מזו של אדוארדו דה סילבה. "זה פלוס עבורנו שבניון לא נמצא. אני לא מסכים עם דודו, זה מצוין שהוא לא משחק. זה כמו שאנחנו היינו מגיעים בלי לוקה מודריץ'. ההיעדרות של בניון זו הבעיה המרכזית של ישראל".

העמדה היחידה שנותרה פתוחה בהרכב של סלאבן ביליץ' היא זו של המגן השמאלי, כשאיבן סטריניץ' עדיין לא כשיר במאה אחוזים ודניאל פראניץ' מבאיירן מינכן אמור להחליפו. "אני מצפה לפתוח בהרכב, בשביל זה אני כאן", אמר פראניץ'. "אני משחק בבאיירן, אחד המועדונים הגדולים באירופה, אז למה שלא אצפה לשחק?".

לגבי ישראל הוסיף: "יהיה משחק קשה, אבל אנחנו מגיעים כדי לנצח ולכן נשחק פתוח. ישראל לא הפסידה בבית בשנים האחרונות חוץ מהמשחק מולנו ומול לטביה, אבל עדיין אני חושב שיהיה קל יותר מאשר מול יוון".

ההרכב המשוער של קרואטיה: ודראן רונייה, ודראן צ'ורלוקה, יוסיפ סימוניץ', גורדון שילדנפלד, דניאל פראניץ' (איבן סטריניץ'), אוגניין ווקוייביץ', ניקו קרנצ'אר, לוקה מודריץ', איבן ראקיטיץ', אדוארדו דה סילבה, איביצ'ה אוליץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully