וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2012: יוון ניצחה את לטביה 0:1

טורוסידיס סידר ליוונים ניצחון ראשון במוקדמות יורו 2012, כשכבש בדקה ה-58 נגד לטביה וקבע 0:1. גאורגיה-מלטה 0:1

בזמן שנבחרות ישראל וקרואטיה עושות את ההכנות האחרונות למשחק ביניהן ביום שבת, משחקי המחזור השלישי בבית ו' במוקדמות יורו 2012 ייצאו לדרך כבר הערב (שישי). יוון השיגה ניצחון ראשון בקמפיין כשגברה בביתה על לטביה 0:1 ועלתה למאזן של חמש נקודות. כזכור, היוונים פתחו את הקמפיין בשתי תוצאות תיקו מול גאורגיה וקרואטיה. עוד לפני כן, גאורגיה השיגה ניצחון ראשון במוקדמות אחרי שתי תוצאות תיקו, אחרי שגברה על מלטה 0:1 בזכות שער בדקה ה-90.

יוון - לטביה 0:1

אחרי תיקו מאכזב נגד גאורגיה ותיקו מאכזב פחות נגד קרואטיה, אלופת אירופה לשעבר השיגה סוף סוף ניצחון ראשון, שיכול לשחק תפקיד חשוב במאבק על הטורניר שיתקיים ב-2012 בפולין ואוקראינה.

היוונים פתחו את המשחק בקצב מהיר והתקפי, וכבר בעשרים הדקות הראשונות של המשחק הגיעו למספר מצבים מסוכנים, אבל החמיצו הרבה (כולל סמאראס שהחלים מפציעה והוכשר למשחק) ונתקלו גם ביכולת טובה של השוער הלטבי אנדריס ואנינס. היוונים המשיכו לתקוף, אבל לא מצאו את הרשת והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

השליטה של היוונים במשחק באה לידי ביטוי בדקה ה-58, כשואסיליס טורוסידיס סוף סוף כבש והעלה אותם ליתרון 0:1. גם החילופים של המאמן הלטבי, אלכסנדרוס סטארקובס לא ממש עזרו לו, ונבחרתו הייתה רחוקה מלהציג יכולת משכנעת במשחק הזה. למעשה, היא לא הגיעה לשום הזדמנות מסוכנת, כך שתוצאת הסיום על הלוח באצטדיון שבפיראוס הייתה מוצדקת לחלוטין. כעת, היוונים יכולים להתכונן בראש שקט למשחק נגד ישראל ביום שלישי הקרוב.

גאורגיה - מלטה 0:1

אחרי שתי תוצאות תיקו נאות בהחלט מול נבחרת יוון בחוץ וישראל בבית, גאורגיה ראתה את עצמה כשחקנית במירוץ אחר אחד משני המקומות הראשונים בבית, ואחרי הניצחון הדרמטי הערב, היא יכולה להמשיך לראות את עצמה ככזו - לפחות עד המשחק הבא במסגרת המוקדמות.

כזכור, הניצחון האחרון של המלטזים החביבים היה לפני למעלה משנה, והיריבה היתה... גאורגיה (אז זה נגמר 0:2 למלטה), והערב, למשך 91 דקות, נדמה היה כאילו המלטזים החביבים שוב יתקעו מקלות בגלגלים של המארחת המאכזבת. אחרי מחצית ראשונה משעממת למדי ביצע טימורי קצבאיה שלושה חילופים, כאשר אחד מהם היה הוצאתו של חלוץ מכבי חיפה, ולדימיר דבאלישווילי, לטובת אלכסנדר לשווילי.

המחצית השניה המשיכה להיות מעט מאכזבת, עם הרבה יותר עבירות ממצבים ליד הרחבות, אלא שאז, עמוק בתוך תוספת הזמן, ממש בדקה ה-91, מצא מחליף נוסף, דויד סירדזה, את השער היקר והקפיץ את כל טבליסי על הרגליים. הגאורגים משיגים שלוש נקודות, ועולים באופן זמני למקום הראשון בבית ו', לא פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully