וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: "בנינו קבוצה שתתאים לטפירו"

מכבי אשדוד פותחת עונה באופטימיות ובונה על הרכש הוותיק. המאמן ברקוביץ': "רואים את עצמנו מתברגים בפלייאוף העליון"

ברני ארדוב

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מכבי אשדוד, העולה החדשה לליגת העל, קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת העונה. מסיבת העיתונאים התקיימה בצל החלטתו של יו"ר הקבוצה מאיר גבאי לנטוש את תפקידו אחרי למעלה מעשור. מי שמחליף את גבאי בתפקיד הוא יו"ר העמותה, עו"ד יצחק גבאי, אחיו של היו"ר הקודם, שמשמש גם כחבר מועצת עיריית אשדוד. העולה החדשה לליגת העל תפתח בעוד שבוע וחצי בדרבי הדרומי מול עירוני אשקלון את עונת הבכורה שלה בליגה הראשונה, ומסביב לקבוצה יש התרגשות רבה. חברת הבנייה "יחד הבונים" תהיה הספונסר הראשי של הקבוצה השנה.

המאמן עופר ברקוביץ': "בנינו פה הרכב של שחקנים שאנחנו מאוד מרוצים ממנו ומאוד שלמים איתו. חסר לנו עוד שחקן פנים שישלים את ההרכב, ואני באמת מרוצה מקצב ההתקדמות שלנו. תהיה לנו קבוצה מעניינת וטובה, עם שאיפות לעשות קבוצה טובה. אנחנו רואים אותנו בהחלט מתברגים בפלייאוף העליון. יש לנו הרבה כישרון ואופי".

על שיתוף הפעולה עם הקפטן מאיר טפירו: "הפקדנו את ההנהגה של הקבוצה ואת האחריות להובלתה להצלחות בידיים של מאיר, קפטן הקבוצה ושחקן העשור. כבוד לי לעבוד איתו. אחרי חודש עבודה, זו כבר הנאה צרופה".

מאיר טפירו: "אני מתרגש ומחכה כבר ל-17 באוקטובר להתחיל את הליגה. תהיה פה קבוצה שאני מאמין שיהיה כיף לראות אותה וכיף להתחבר אליה. גם אם היה יותר זמן להתכונן לעונה, אלו השחקנים שהיינו רוצים לראות פה. גביע כבר לקחתי, אליפות עדיין לא, ובספורט יש כל מיני אתגרים, כך שאני מקווה להוביל את אשדוד לעונה נוספת בליגת העל".

עו"ד שי האוזמן, המנהל המקצועי של הקבוצה: "למרות הקשיים שעמדו בפנינו כשקיבלנו את ההודעה שנשחק בליגת העל, שמנו לעצמנו מטרה לבנות קבוצה שתתחרה על מקום בפלייאוף. אנחנו קרובים להגיע למצב שבו נוכל להכריז על הקבוצה ככזאת. מאיר טפירו בשבילי הוא כמו מיקי ברקוביץ' שהגיע למכבי ראשון לציון לפני 20 שנה. הוא גדול שחקני ישראל בעת האחרונה ואחד השחקנים הגדולים בארץ גם היום. בנינו קבוצה שתתאים לו, ולא שהוא יתאים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully