וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווזניאקי עלתה למקום הראשון בעולם

הטניסאית הפכה לדנית הראשונה שמגיעה לצמרת הדירוג בענף אחרי שניצחה את קביטובה בבייג'ינג. נדאל ברבע הגמר בטוקיו

תפנו מקום ותתנו כבוד לקרוליין ווזניאקי. הטניסאית הדנית החיננית הבטיחה היום (חמישי) את המקום הראשון בעולם. התקוות של ווזניאקי לכבוש את צמרת הדירוג התפוגגו באליפות ארצות הברית האחרונה, בה נחלה אכזבה כשהפסידה בחצי הגמר לורה זבונרבה והשאירה בעצם את סרינה וויליאמס במקום הראשון. חשוב להדגיש שזו הפעם הראשונה שטניסאי או טניסאית דנים נמצאים במקום הראשון בעולם.

כדי לכבוש את הפסגה, ווזניאקי הייתה חייבת לנצח בסיבוב השני של טורניר בייג'ינג את פטרה קביטובה, והיא עשתה את זה כמו שצריך עם 3:6, 2:6 תוך שעה ורבע. היריבה הצ'כית, שמדורגת 34 בעולם, לא ממש הצליחה להפריע לווזניאקי, שחגגה בסיום המשחק בטקס מיוחד שנערך לכבודה. מעבר לניצחון של ווזניאקי, גם לנה לי הלך קל מאוד מול אנג'ליקה קרבר מגרמניה, אותה היא ניצחה 2:6, 0:6.

משחק מסקרן נוסף היה בין אנה איבנוביץ' לאלנה דמנטייבה, ולא בכדי הוא נמשך כמעט שעתיים עד שהסרבית הכריעה אותו עם ניצחון בשני שוברי שוויון (2:7 ו-4:7). אצל הגברים דויד פרר ורובין סודרלינג העפילו לרבע הגמר. הספרדי גבר 3:6, 6:3, 1:6 על ין-סון לו והשבדי התגבר על ניקולאס אלמאגרו 5:7, 6:4, 3:6. גם איבן ליוביצ'יץ' בשלב הבא אחרי 3:6, 6:7 על אלכסנדר דולגופולוב.

גם בטוקיו משחקים טניס בשבוע הזה, כשרפאל נדאל ממשיך לדהור אולי לעבר תואר נוסף בקריירה. בינתיים לנדאל הולך קל מאוד אחרי שהטניסאי הספרדי העפיל היום לרבע הגמר בזכות ניצחון על מילוש ראנוביץ', קנדי המדורג 200 בעולם, 4:6, 4:6, כשהעבודה שלו הושלמה לאחר שעה ועשר דקות. ברבע הגמר ימתין לנדאל דמיטרי טורסונוב, שינסה להדהים את המדורג 1 בעולם.

גם אנדי רודיק העפיל לשלב הבא, אבל היות והוא מדורג 2 בטורניר, הוא יוכל לפגוש את נדאל רק בגמר. האמריקאי נאבק במשך שעה וחצי מול ג'רמי שארדי ושבירה אחת במשחק הספיקה לו כדי לנצח 4:6, 6:7 בדרך לרבע הגמר. בשלב שמונה האחרונים יפגוש רודיק צרפתי נוסף, גאל מונפיס, שניצח 4:6, 4:6 את אנדראס ספי. יורגן מלצר, שניצח בשבועות האחרונים את דודי סלע פעמיים, הפעם נכנע לויקטור טרויקי (54 בעולם) 7:6, 3:6, 7:6.

עדכון ראשון: 13:08
עדכון אחרון: 15:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully