וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקי מים: אליפות העולם תיפתח היום בישראל

האחים אור וניר שניוק, נדב אטיב ומושיקו צדקה יצעידו את הנבחרת באליפות, שתיערך בסוף השבוע בפארק בגין בת"א

אחרי שקטפה בשנים האחרונות גביע ומספר רב של מדליות ותארים בענף סקי המים ברחבי העולם, ישראל מארחת את אליפות העולם לראשונה בתולדותיה. התחרות תתקיים בפארק בגין בתל אביב, שם יתארחו 15 המדינות המשתתפות באליפות בסוף השבוע. נבחרת ישראל נמצאת בכושר טוב ובעלת סיכויים טובים להחזיר לישראל את תואר אלופת העולם.

היום (חמישי) תיפתח האליפות ותימשך לאורך כל סוף השבוע, כאשר ביום שבת יוכרזו אלופי העולם. האירוע הבינלאומי מתרחש מדי שנתיים ומגיע לישראל לאחר שב-2008 התקיים בגרמניה. האירוע הוא הראשון מסוגו בארץ וזאת לאחר הישגי הספורטאים הישראלים בענף סקי המים בשנים שחלפו.

בין המדינות המשתתפות ניתן למצוא את הולנד, גרמניה, צרפת, בלארוס, יוון וטורקיה. הקרב על התואר לא צפוי להיות להן קל, שכן בנבחרת ישראל נמצאים הגולשים החזקים ביותר בענף העולמי נכון לשנת 2010: סגן אלוף העולם – אור שניוק, אלוף העולם לשעבר –ניר שניוק, אחיו הגדול של אור, אשר יתחרה מולו על תואר אלוף העולם, ושני אלופי אירופה – נדב אטיב ומושיקו צדקה, אשר ינסו לזכות בתואר ולהביא לישראל הרבה גאווה, בביתם.

"סקי מים הוא אחד הענפים המצליחים ביותר בספורט הישראלי ", מסכם אריק קפלן, יושב ראש התאחדות איל"ת, "אני מקווה לראות את צמרת המדינה מריעה לספורטאים המעולים שלה שמביאים לה הרבה כבוד בחו"ל, ועכשיו גם בארץ ישראל, ומזמין את כולם ללא יוצא מן הכלל לבוא ולראות את התחרות המרהיבה ואת הספורטאים הישראלים מהמעלה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully