וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "רוצה לפתוח בחמישייה"

בסקרמנטו מפקפקים ביכולתו של עמרי כספי לשרוד פיזית לאורך עונה שלמה, אך הוא אופטימי: "בנבחרת ישראל הייתי גו טו גאי"

בעוד סקרמנטו פותחת עוד עונת NBA עם הרבה אופטימיות, התקשורת המקומית מדווחת כי הקבוצה עדיין מחפשת פתרונות לעמדת הסמול פוורוורד. מאמן הקינגס פול ווסטפאל היה שמח אם עוזרו מריו אלי היה יכול לחזור למגרש ("אל תחשבו שאני לא מתפתה לפעמים להעלות אותו למגרש", אמר ווסטפאל), אבל בינתיים ייאלץ להסתדר עם מה שיש לו.

ומה יש לו? בשנה שעברה הוא השתמש לעמדה הזאת בדזמונד מייסון, אימה אודוקה, אנדרס נוצ'יוני, דונטה גרין ועמרי כספי, אבל מייסון שוחרר, אודוקה לא הוחתם מחדש ונוצ'יוני עבר בטרייד. זה מותיר את כספי וגרין, אבל בקבוצה יודעים שזה עלול שלא להספיק.

על פי "סקרמנטו בי", בסקרמנטו מודאגים לגבי יכולתו של כספי לעמוד במעמסה הפיזית שדורשת עונת ה-NBA הארוכה והמתישה. את העונה שעברה, כזכור, הישראלי פתח מצוין, אך בחצי השני של העונה כבר נראה מותש ואיבד מהחדות שלו. למרות הפקפוק בשורות הקינגס, כספי עדיין מאמין ביכולותיו להיות שחקן מוביל. "עכשיו הגעתי מנבחרת ישראל, שם הייתי ה-גו טו גאי, והייתי זה שמניע את רוב מהלכי ההתקפה, כך שזה די שונה מבחינתי", טוען הישראלי, "אין ספק שהנשק ההתקפי העיקרי שלנו הוא טייריק אוונס. אבל מלבדו, אני חושב שהכל פתוח, ואתה לוקח כל מה שאתה מקבל. אם אתה מקבל זריקה פתוחה, כדאי שתשחיל אותה או שתמשיך להניע את הכדור".

ווסטפאל לא הביע התנגדות להשתמש בכספי כמחליף, באמונה שהאנרגיות שלו מהספסל יהוו תוספת חשובה לקבוצה. כספי מעדיף חמישייה. "ברור שאני רוצה לפתוח, והשחקנים הכי טובים אמורים לפתוח, אבל המאמן יחליט את מה שטוב לקבוצה", אומר כספי, "אם אני עולה מהספסל, אני מאמין שיהיו הרבה יותר תרגילים עבורי, בגלל שאשחק עם המחליפים וסביר להניח שגם טייריק ינוח על הספסל. אבל זו החלטה של המאמן, אני פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully