וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל: "המשחק נגד טורקיה מיוחד מאוד עבורי"

קשר נבחרת גרמניה מסוט אוזיל, בן להורים טורקים, מוכן לקרב הפיקנטי: "כאן גדלתי". בברלין מצפים ל-30 אלף טורקים ביציעים

גרמניה וטורקיה מתכוננות במרץ למפגש המסקרן ביניהן, שייערך מחר (שישי) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, ואין פלא שהתקשורת מתמקדת במסוט אוזיל. אוזיל בחר לשחק בנבחרת גרמניה, המדינה בה נולד, על אף שהוא בן להורים טורקים והיה יכול לשחק גם בנבחרתה.

ההערכות הן שכ-1.6 מיליון טורקים חיים בגרמניה, ובנוסף להם ישנם 700 אלף גרמנים שהם ממוצא טורקי. הציפייה היא שכ-30 אלף טורקים יעניקו לנבחרת האורחת תמיכה חזקה באיצטדיון בברלין, בו ייערך המשחק. "זה ללא ספק משחק מיוחד מאוד עבורי", הודה אוזיל, "אני מצפה בקוצר רוח לשחק מול החברים שלי".

אוזיל בן ה-21, שעבר הקיץ לריאל מדריד אחרי המונדיאל המוצלח, שיחק בורדר ברמן, שם גם שיתף פעולה עם הקשר הטורקי חאמיט אלטינטופ. אוזיל גאה בשורשיו הטורקיים, אבל גאה מאוד ללבוש את החולצה הלבנה של הגרמנים. "אני כבר דור שלישי במדינה הזאת, כאן גדלתי וכאן אני מרגיש נוח", אומר אוזיל, "אני גאה במדינה שלי, ומבחינתי, לא יכולתי לשחק עבור שום נבחרת אחרת".

שתי הנבחרות ניצחו בשני המשחקים הראשונים, ושתיהן מגיעות מראש הבית עם 6 נקודות. "טורקיה היא נבחרת טכנית מאוד וחזקה כקבוצה", אומר אוזיל, "ויש להם כמובן מאמן מצוין בדמותו של חוס הידינק". גרמניה תיאלץ להסתדר בלי בסטיאן שווינשטייגר, כשהמאמן יואכים לב צפוי להמשיך לתת קרדיט לפודולסקי וקלוזה על אף קרטועם בליגה. טורקיה תחסר את רדה טוראן, קשרה המצוין של גלאטסראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully